کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 18 فروردين 1400 ساعت 13:39

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت:با ورود قم به منطقه قرمز کرونایی محدودیت‌های سختگیرانه ۲ هفته‌ای از امروز در قم اعمال شد.


به گزارش قم نیوز اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی عملیات پاسخ به بحران کرونا با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در قم از اعمال محدودیت‌های مدت ۲ هفته خبر داد و گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴، از امروز به مدت دو هفته کاملا تعطیل خواهند بود و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم افزود: دستگاه‌های خدمات رسان غیرضروری تا دو سوم باید کاهش نیرو داشته باشد و شرایط ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان ضروری هم به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

اروجی همچنین در خصوص نحوه برگزاری جلسات دستگاه‌های استان گفت: همه جلسات استان باید با ۱۵ نفر تشکیل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از ادامه فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی و غیرحضوری خبر داد و گفت: همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی تعطیل خواهند بود و آیین‌های مذهبی نماز جمعه و جماعت در این مدت برگزار نخواهد شد البته مساجد برای فعالیت‌های غیرتجمعی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

اروجی افزود: ورود خودرو‌های غیربومی به قم و همچنین خروج خودرو‌های بومی به خارج از استان هم ممنوع است و در صورتی که شهروندان بدون مجوز از استان خارج شوند مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان اعمال می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 95841

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95841/اعمال-محدودیت-های-دو-هفته-ای-کرونایی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir