پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 95852

قهرمانی ووشوکاران قم در مسابقات بین‌المللی چین

قم نيوز : مربی و داور بین‌المللی ووشو قم از کسب عنوان نخست بخش دو نفره رقابت‌های بین‌المللی ووشو در رقابت با حریفان مطرح چینی و ژاپنی خبر داد.
قهرمانی ووشوکاران قم در مسابقات بین‌المللی چین
قهرمانی ووشوکاران قم در مسابقات بین‌المللی چین
به گزارش قم نیوز اکبر صفری امروز اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی با عنوان جی‌تی (اجرای گروهی)، دوئیلین (مبارزه با حریف) و توئی‌شو (مبارزه سبک تای‌جی) به میزبانی شهر جنگ‌جو چین به انجام رسید و مجموعا 1730 نفر ورزشکار این رشته به شکل مجازی برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند که یک عنوان قهرمانی در بخش دو نفره کسب کردیم.

وی که مسوولیت هدایت و سرپرستی تیم منتخب کشورمان را در این دوره بر عهده داشت، اضافه کرد: مجموعا 152 تیم در این دوره حضور یافته بودند و نام تیم ایران در این مسابقات «ایران شائولین ووشو آکادمی» بود که به اتفاق سیدامیرحسین حسینی مقام نخست بخش دو نفره دوئیلین را بالاتر از رقبای چینی و ژاپنی کسب کردیم.

مربی و داور بین‌المللی فدراسیون ووشو که از سال 1390 مدرس فدراسیون در این رشته محسوب می‌شود، در ادامه از حضور 22 نفر از ووشوکاران قم در یک رقابت بین‌المللی فیلم کوتاه شائولین خبر داد و افزود: این مسابقه بزرگ بین‌المللی با ارسال فیلم کوتاه از طریق فضای مجازی در سبک شائولین توسط چینی‌ها برنامه‌ریزی شده که 22 نفر از استان قم با ارسال 25 فیلم کوتاه در آن حضور دارند.

وی که سابقه 30 ساله فعالیت در رشته ووشو را دارد و 22 سال است که در عرصه مربیگری این رشته در باشگاه‌های ولیعصر، پویا ورزان و مبارزان قم مدال‌آور فعالیت می‌کند، در پایان خاطرنشان کرد: از حدود بیش از سه هزار فیلم کوتاهی که به این رقابت بین‌المللی ارسال شده حدود 300 فیلم انتخاب شد و از این تعداد 10 نفر از بچه‌های ما بین منتخبین بودند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcirva3.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما