کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باخت غیرمنتظره شیمیدر در روز نمایش تعصب و جنگندگی

خبرگزاری فارس , 19 فروردين 1400 ساعت 12:20

تیم بسکتبال شیمیدر قم با وجود ارائه یک بازی قابل قبول و نمایش تعصب و جنگندگی بالای خود، با اختلاف چهار امتیاز از دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر دست خالی خارج شد.


به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم که با انگیزه جبران باخت 91 بر 65 بازی نخست نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در دومین مسابقه این مرحله برابر شهرداری گرگان صف‌آرایی کرده بود، با وجود ارائه یک بازی قابل قبول و نمایش تعصب و جنگندگی بالای خود، با اختلاف چهار امتیاز از این بازی دست خالی خارج شد.

اتفاقات نخستین بازی‌ نیمه نهایی برای نماینده بسکتبال استان قم در کوارتر نخست این دیدار تکرار شد و شیمیدر باز هم شروع خوبی نداشت تا اختلاف امتیازها زیاد شود به طوری که 10 دقیقه اول این مسابقه با برتری 27 بر 14 به نفع تیم شهرداری گرگان تمام شد.

در کوارتر دوم این مسابقه اما شیمیدری‌‌ها با اجرای تدابیر فنی مصطفی هاشمی و تعصب و جنگندگی بسیار بالا به بازی برگشتند و توانستند با حساب 22 بر 16 حریف خود را مغلوب کنند، با این حال نیمه نخست این رقابت حساس با حساب 43 بر 36 به نفع گرگانی‌ها تمام شد.

در نیمه دوم شیمیدر که آمده بود اختلاف هفت امتیازی را کاهش دهد، یک بار دیگر جریان بازی به نفع حریف پیش رفت و این گرگانی‌ها بودند که با حساب 27 بر 21 نتیجه را به نفع خود رقم زدند تا در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان مسابقه، تیم شهرداری با نتیجه 70 بر 57 از شیمیدر پیشی بگیرد.

اوج تعصب، جنگندگی و نمایش دلنشین بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین بازی مرحله نیمه نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال، در کوارتر چهارم بود که شاگردان مصطفی هاشمی به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و با حساب 34 بر 25 تیم شهرداری را بردند.

حتی شیمیدر قم در فاصله حدود 30 ثانیه به پایان اختلاف را به سه امتیاز هم کاهش داد ولی در نهایت این مسابقه با برتری 95 بر 91 به نفع نماینده گلستان تمام شد تا همه نگاه‌ها به بازی حساس و تعیین کننده عصر روز جمعه بیستم فروردین ماه باشد، مسابقه‌ای که شیمیدری‌ها امیدوارانه در آن به میدان می‌روند.

در این دیدار ای‌جی‌ رولند بازیکن گارد راس شیمیدر قم 23 امتیاز گرفت و در بین تمام نفرات حاضر در زمین عنوان بازیکن امتیازآور را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه ایکه دیوگو 19 امتیاز، ارسلان کاظمی 14 امتیاز، عماد سلمانی 14 امتیاز، مهراد آتشی 8 امتیاز، امیرحسین آذری 6 امتیاز، وحید حاجیان 5 امتیاز و مهدی اسماعیلی 2 امتیاز برای شیمیدر کسب کردند.

گفتنی است: نخستین بازی مرحله نیمه نهایی نیز با حساب 91 بر 65 به نفع تیم شهرداری گرگان به پایان رسیده بود و مسابقه سوم از ساعت 18 روز جمعه 20 فروردین ماه بار دیگر در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود، ضمن اینکه بازی‌های سوم و چهارم برای روزهای 22 و 24 فروردین برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95860

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95860/باخت-غیرمنتظره-شیمیدر-روز-نمایش-تعصب-جنگندگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir