کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریمه کرونایی ۱۴ راننده ناوگان عمومی در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 19 فروردين 1400 ساعت 20:25

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم گفت:کارت هوشمند ۱۴ راننده ناوگان عمومی به دلیل نقض دستورالعمل‌های بهداشتی غیر فعال شد.


به گزارش قم نیوز سالاری، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم بیان کرد:در جهت اجرای کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی و با هدف رعایت جامع شیوه نامه‌های بهداشتی درناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به تخلف ۵۲ راننده رسیدگی شد.

او افزود: با توجه به بازرسی‌های مستمر از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر  و همچنین دریافت گزارشات مردمی نسبت به تشکیل کمیسیون ماده ۱۱ (رسیدگی به تخلفات رانندگان) اقدام گردید.

او  تعداد جلسات تشکیل شده کمیسیون ماده ۱۱ درخصوص رسیدگی به تخلفات رانندگان در امر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دومورد عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع و دقت بازرسان و همچنین مستند بودن گزارشات مردمی، تخلفات هر ۵۲ راننده محرز وبه ۳۸ تن از آنان که برای نخستین بار نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اهمال ورزیده بودند، تذکر کتبی داده شد.

سالاری گفت: کارت هوشمند ۱۴ تن دیگر نیز به دلیل تکرار تخلفات و بی توجهی به تذکرات قبلی به مدت یک ماه غیرفعال  شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم با تاکید بر این مهم که صیانت از سلامت مسافران جاده‌ای اهمال بردار نیست، تصریح کرد: تکرار تخلفات  و رعایت  نکردن مقررات، موجب تشدید آرای صادره بعدی و تجمیع با رای اعلامی فعلی خواهد شد.

او عنوان کرد: استعلام سلامت مسافران از سامانه‌های اعلامی وزرات بهداشت، رعایت ظرفیت حداکثر ۵۰درصدی حمل مسافر، الزام راننده و مسافران به استفاده از ماسک در خودرو، تسهیل دسترسی کاربران به ماسک و مایع ضدعفونی در خودرو مهم ترین مواردی است که در امر سرویس دهی ناوگان عمومی به مسافران باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سالاری گفت : مسافران در صورت مشاهده هرنوع تخلف اعم از دریافت وجه اضافه ،اهمال در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و... مراتب را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95874

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95874/جریمه-کرونایی-۱۴-راننده-ناوگان-عمومی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir