يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 95915

برگزاری آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری در قم

قم نيوز : حجت الاسلام مهری گفت:آزمون علمی دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در مصلی قدس قم همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.
برگزاری آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری در قم
برگزاری آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری در قم
به گزارش قم نیوز آزمون علمی دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در مصلی قدس قم همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است، این آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز شده است و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

نماینده شورای نگهبان در استان قم تعداد ثبت نام کنندگان این دوره ازانتخابات را ۸۸ نفر عنوان کرد و افزود: پس از پایان فرایند ثبت نام ۴۹ نفر از افراد به این آزمون دعوت شدند.

حجت الاسلام مهری با اشاره به به اینکه این دوره از انتخابات برای انتخاب ۶ نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، قم، مازندران و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نماینده شورای نگهبان در استان قم شرایط حضور در انتخابات خبرگان رهبری را حداقل ۴۰ سال واحراز صلاحیت‌های علمی عنوان کرد و گفت: شرایط علمی و اجتهاد افراد ثبت نام کننده نیز از طریق آزمون علمی و کتبی احراز می‌شود.

او افزود: زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات دومین میان دوره‌ای پنجمین خبرگان رهبری از روز ۱۳ فرودین ماه تا ۱۹ فروردین ماه انجام شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciw3a3.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما