?>?> درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می‌شود | قم نیوز
قم نيوز : امیر آبادی فراهانی گفت: سه شنبه هفته جاری در جلسه هیات اجرایی انتخابات کشور، درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می‌شود.
درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می‌شود
درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می‌شود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات اجرایی انتخابات کشور در جلسه و نشست صمیمی با اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات قم با اعلام این خبر افزود: باتجربه‌ای که از سال‌های گذشته از تجمیع آرا و شمارش آرای اعضای شورای شهر کلانشهر‌ها داشته‌ایم، اگر انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی برگزار شود قطعاً در شمارش آرا و اعلام نتایج آرا شاهد دقت و سرعت عمل بهتری خواهیم بود.
عضو هیأت اجرایی انتخابات با اشاره به ضرورت رفع نواقص انتخابات ادوار گذشته گفت: سه شنبه هفته جاری در جلسه هیأت اجرایی انتخابات کشور، درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می‌شود.
او افزود: رفع نواقص انتخابات ادوار گذشته باید اولویت تلاش مسئولان باشد و در این زمینه با تمام توان نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام مهری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قم و حیدری فرماندار قم هم در جلسه اعضای هیأت اجرایی استان ابراز امیدواری کردند امسال نیز با همدلی، بصیرت و صمیمت مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور و حماسی در نقاط مختلف کشور باشیم.

فرماندار قم تصریح کرد: دغدغه مسئولان استان قم این است که در انتخابات پیش رو، کوچک‌ترین خطا و اشتباهی صورت نگیرد و از ظرفیت اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات به عنوان افرادی معتقد، معتمد و وفادار به آرمان‌های انقلاب به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbw9b9.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما