يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 95922

تعطیلی مرکز شماره گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی

قم نيوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تعطیلی مرکز شماره گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در استان های با وضعیت قرمز خبر داد.
تعطیلی مرکز شماره گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی
تعطیلی مرکز شماره گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی
به گزارش قم نیوز غلامرضا صدفی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا؛ مراکز شماره گذاری ، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی کلانشهر قم که دارای وضعیت قرمز است، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: طرح محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه خودرویی از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و بی تردید با متخلفان، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه هرگونه تغییر در زمینه طرح محدودیت تردد وسایل نقلیه خودرویی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد خاطر نشان کرد: ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به مرکز استان ممنوع است و پلیس برابر دستورالعمل های ابلاغی، با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در صورت بازگشت به شرایط عادی ، انواع خدمات در مراکز شماره گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی از سوی کارکنان پلیس راهور به صورت مضاعف به شهروندان ارائه خواهد شد.

صدفی با قدردانی از تعامل و همکاری مناسب شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز طرح های مختلف پلیسی افزود: امیدواریم که شهروندان با همبستگی و انسجام عمومی، به منظور پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در سطح جامعه،از تردد های غیر ضروری خودداری و با انجام هدفمند دستورالعمل های مراقبت و فاصله گذاری اجتماعی، به رسالت انسانی خود در حراست از سلامت همگانی افراد جامعه عمل کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgxy9y.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما