دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 95928
منبع : خبرگزاری برنا

اعزام والیبالیست‌های قم برای قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیئت والیبال استان قم از اعزام تیم منتخب نونهالان این رشته به مسابقات سال 1400 قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام والیبالیست‌های قم برای قهرمانی کشور
اعزام والیبالیست‌های قم برای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: کمیته مسابقات هیئت والیبال به همین منظور برای برگزاری رقابت‌های جام رمضان برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها ویژه رده سنی نونهالان برای شناخت ترکیب تیم اعزامی قم به رقابت‌های کشوری سال 1400 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات با حضور والیبالیست‌های مستعد متولد یازدهم دی‌ماه سال 1385 به بالا برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تصمیمات کمیته مسابقات هیئت، تعداد نفرات هر تیم 14 بازیکن، یک نفر مربی، یک  نفر کمک مربی و یک نفر سرپرست است.

رئیس هیئت والیبال استان قم افزود: بازیکنانی که جدیدا به هر باشگاه پیوسته‌اند باید هر چه سریع‌تر نسبت به عقد قرارداد اقدام قانونی انجام دهند، ضمنا قرارداد رسمی و مکتوب همراه با رضایت محضری ولی یا قیم قانونی در یکی از دفاتر رسمی باید ضمیمه قراردادها باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات به صورت دو دست از سه دست برگزار می‌شود و  امتیاز دست سوم 15 در نظر گرفته شده، ضمن اینکه برگزاری رقابت‌ها منوط به شرایط مساعد از لحاظ وضعیت رنگ‌بندی شهر قم در موضوع ویروس کرونا بوده و با مجوز رسمی از ستاد کرونا استان امکان‌پذیر است.

حلوایی عنوان کرد: در صورت مجوز ستاد کرونا استان قم و اجازه رسمی، مسابقات بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی، ماسک، داشتن بطری آب مجزا و .. بعد از ظهر و قبل از وقت افطار برگزار می‌شود، ضمن اینکه میزبان رقابت‌ها سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) است.

وی در پایان اظهار کرد: از مدیران عامل باشگاه‌های رسمی والیبال قم درخواست شده که نسبت به آماده‌سازی تیم خود برای شرکت در مسابقات جام رمضان اقدامات لازم را انجام دهند تا قبل از مراسم قرعه‌کشی شرایط قانونی و رسمی داشته باشند، ضمنا از حضور بازیکنانی که قرارداد رسمی و مکتوب نداشته باشند ممانعت به عمل می‌آید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc4oqo.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما