دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 95937

درخشش فرنگی کاران قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی قم با اشاره به درخشش فرنگی کاران جوان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: نمایندگان قم در این رقابت ها موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و یک عنوان پنجمی شدند.
درخشش فرنگی کاران قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
درخشش فرنگی کاران قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
به گزارش قم نیوز هادی علیایی افزود: فرنگی کاران قم در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور در سالن آزادی شهر سنندج خوش درخشیدند که این نشان از ظرفیت های بالای این رشته ورزشی در قم دارد.

وی ادامه داد: امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا،‌ محمدمهدی جواهری در ۵۵ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز و محمدامین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدصادق عبدالهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره این رقابت ها دست یافتند.

رئیس هیئت کشتی قم اظهار داشت: همچنین در این رقابت ها محمد جانقلی دیگر فرنگی کار قمی در وزن ۶۰ کیلوگرم به عنوان پنجمی این رقابت ها دست یافت.

وی ادامه داد: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه امسال در سالن آزادی شهر سنندج استان کردستان برگزار شد.

علیایی همچنین با اشاره به اعزام یکی از کشتی گیران قم به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: مهدی ابراهیمی کشتی گیر مستعد این استان برای حضور در این رقابت ها همراه تیم ملی کشتی فرنگی راهی قزاقستان شده است.

رئیس هیئت کشتی قم با بیان اینکه رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود افزود: ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات بروی تشک می رود که آرزوی موفقیت برای این کشتی گیر مستعد استان را داریم.

مهدی ابراهیمی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا و سومی جهانی در رده امیدها را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccmoqo.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما