سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 95948

حمایت و کمک‌های دستگاه قضا از بخش تولید قابل‌توجه است

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در این مدت که گرفتار جنگ اقتصادی هستیم حمایت و کمک‌های دستگاه قضا از بخش تولید قابل‌توجه است.
حمایت و کمک‌های دستگاه قضا از بخش تولید قابل‌توجه است
حمایت و کمک‌های دستگاه قضا از بخش تولید قابل‌توجه است
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی در خصوص افتتاح نخستین شعبه شورای حل اختلاف صنعتی در خانه صنعت و معدن استان اظهار داشت: در این مدت که گرفتار جنگ اقتصادی هستیم حمایت و کمک‌های دستگاه قضا از بخش تولید قابل‌توجه است.

وی افزود: در هر سفر استانی رئیس دستگاه قضا از واحدهای تولیدی به‌خصوص واحدهای تولیدی مشکل‌دار بازدید می‌کند و کمتر از یک ماه بخش‌نامه و دستورالعمل توسط دستگاه قضا برای حمایت از واحدهای تولیدی صادر می‌شود.

سیجانی بیان کرد: آقای طالبی رئیس‌کل بازرسی استان در جلسات اتاق بازرگانی فعال است و به‌صورت میدانی پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی است و این موضوع فرصت بسیار خوبی در استان است که دستگاه قضا در کنار دستگاه اجرایی به کمک واحدهای تولیدی آمده و این فرصت را باید مغتنم بشماریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: دغدغه بخش تولید بسیار زیاد است و واحدهای تولیدی مشکلات و مسئولیت‌های زیادی دارند و نیازمند تلاش بیشتر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت افتتاح نخستین شعبه شورای حل اختلاف صنعتی در  خانه صنعت و معدن استان گفت: یک‌طرف قضیه مدعی است و یک سمت دیگر نیز ممکن است احساس کند ذی‌حق است و قضاوت برای این عزیزان سخت بوده ولی با آموزش‌هایی که ارائه می‌شود امیدواریم شروع این کار موفق باشد.

سیجانی خاطرنشان کرد: شأن تولیدکننده ما این نیست که به خاطر موضوع حقوقی در محاکم قضایی در کنار فردی که تخلف کرده قرار بگیرد، شعبه‌های ویژه برای بخش تولید تشکیل‌شده که گام مثبتی است و سبب می‌شود ورودی پرونده‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcevo8o.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما