سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 95956

مدیریت شهری منسجم سبب توسعه قم شده است

قم نيوز : رئیس‌کل دادگستری استان قم با قدردانی از تلاش شهرداری در اداره شهر گفت: مدیریت شهری منسجم، سبب توسعه و زیبایی شهر می‌شود و در این مدت، تلاش‌های خوبی در اداره شهر اتفاق افتاده است.
مدیریت شهری منسجم سبب توسعه قم شده است
مدیریت شهری منسجم سبب توسعه قم شده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری در دیدار با شهردار قم و مدیران شهری، اظهار کرد: شرایط قم در آستانه نوروز و ایام عید، آبی بود و به‌یک‌باره وضعیت قرمز شد که نگرانی‌هایی را به وجود آورد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها نیز در این مدت کاهش یافت، افزود: متأسفانه مردم مشکلاتی دارند و بسیاری از افراد نمی‌توانند در منزل بمانند و این ترددها، میزان ابتلا را افزایش داده است.

مظفری تصریح کرد: از طرفی به نظر می‌رسد ناهماهنگی‌هایی در اعلام محدودیت‌ها به وجود آمد، این ناهماهنگی‌های لازم پیرامون محدودیت‌های کرونایی، سبب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود و در برخی موارد نیز از آن برداشت‌ها و ذهنیت‌های سیاسی انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه باید شهروندان را قانع کرد که در این وضعیت شیوع کرونا، در حفظ سلامت خود در خانه بمانند و پروتکل‌ها را رعایت کنند، گفت: تردد در نیمه شعبان در قم بسیار سخت‌گیرانه بود و بسیاری از مراسم‌ها تعطیل شد، هرچند ملاحظات استانی و جغرافیایی در نظر گرفته شد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم ناهماهنگی‌ها در برخی اعلام محدودیت‌ها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: به‌یک‌باره برخی از محدودیت‌ها در شب سیزدهم عید برداشته شد و ناهماهنگی‌هایی به وجود آورد که خود سبب بدبینی می‌شود و لطمات را وارد می‌کند.

مظفری اضافه کرد:جامعه را، اعتماد به مسئولان اداره می‌کند، دراین‌باره باید با مدیریت جامع، سطح اعتماد مردم به مسئولان را بالا ببریم تا مشارکت‌ها افزایش یابد.

وی عنوان کرد: قم هر ساله در نیمه شعبان دارای جایگاه مهمی است و هر ساله میلیون‌ها زائر وارد این شهر و این جمعیت به‌خوبی مدیریت می‌شد، اما شیوع کرونا، این مراسم‌ها را تحت شعاع قرار داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه در روزهای سختی به سرمی‌بریم و کرونا مسئله‌ای ساده نیست، خاطرنشان کرد: سال قبل آمار بالایی در مرگ‌ومیر داشتیم، اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و هماهنگی‌های بهتری صورت بگیرد، از این موج کرونا نیز عبور می‌کنیم.

مظفری اظهار داشت: مردم در این مدت بسیار صبور بودند، باید تلاش شود دستاوردهای قم در رساندن وضعیت به آبی، دوباره تکرار شود و به شرایط خوبی برسیم.

وی با قدردانی از تلاش شهرداری در اداره شهر نیز تصریح کرد: مدیریت شهری منسجم، سبب توسعه و زیبایی شهر می‌شود و در این مدت، تلاش‌های خوبی در اداره شهر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd9n0n.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما