قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: استان قم در پایین‌ترین نرخ تورم، دارای جایگاه مطلوبی در کشور است و از همه ظرفیت‌ها استفاده شد تا کمترین اجحاف در حق مصرف کننده اتفاق بیفتد.
ثبت پایین‌ترین نرخ تورم کشور در قم/مردم انتظار کنترل تورم و تامین کالاهای اساسی دارند
ثبت پایین‌ترین نرخ تورم کشور در قم/مردم انتظار کنترل تورم و تامین کالاهای اساسی دارند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سالن جلسات استانداری قم اظهار داشت: تلاش‌های یک ساله در کارگروه تنظیم بازار در قم خوب بود و توانستیم نرخ تورم را در یک سال گذشته به پایین‌ترین رقم برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: استان قم در پایین‌ترین نرخ تورم، دارای جایگاه مطلوبی در کشور است و از همه ظرفیت‌ها استفاده شد تا کمترین اجحاف در حق مصرف کننده اتفاق بیفتد و در راستای قانون حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی باید تداوم داشته باشد عنوان کرد: در جهت کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش تورم، تحت عناوین مختلف در ایام سال باید به نظارت و بازرسی توجه داشت، چرا که خروجی آن را در کاهش قیمت و افزایش رضایت مردم می‌بینیم.

غضنفری خاطرنشان کرد: تعزیرات نیز همراهی خوبی در برخورد با متخلفان داشته و 100 درصد به پرونده‌های آنان، رسیدگی شده است و تاثیر آن را در بازار دیده‌ایم، چراکه مردم از ما انتظار دارند در میدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید در تامین کالاهای اساسی تلاش جدی‌تری صورت بگیرد تصریح کرد: همه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف باید منتهی به تامین مایحتاج و رضایت مردم از کارگزاران شود و در این خصوص اهمیت مسئولیت خود را بدانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: قطعا با پیگیری، تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها شدنی است، دبیرخانه نیز با عزمی جدی در این عرصه قدم برمی‌دارد، باید دستگاه‌ها در عرصه اجرایی، نظارتی، بازرسی و قضائی، پای کار باشند تا جایگاه خود را در سطح کشور حفظ کنیم.

وی در مورد افزایش قیمت برخی از اقلام عنوان کرد: در آنالیز قیمت تولید برای تعیین نرخ مصوب کالا، نباید تولیدکننده و مصرف‌کننده دچار زیان شوند.

غضنفری ابراز کرد: تامین اقلام اساسی مردم رسالت مهمی است و از آن مهم‌تر، جلوگیری از تورم قیمت‌هاست تا مردم بتوانند در این شرایط، اقلام اساسی را بهتر تهیه کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdxn0n.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما