قم نيوز : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: متقاضیان عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان قم تا ۲۸ فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در کاندیداتوری هیئت‌مدیره سهام‌عدالت قم
۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در کاندیداتوری هیئت‌مدیره سهام‌عدالت قم
به گزارش قم نیوز عادل علیپور در گفت و گویی افزود: متقاضیان کاندیداتوری در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان قم با مراجعه به «سامانه ستان» به نشانی setan.seo.ir  می توانندنسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: فقط سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت و افرادی که سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استان را از بازار سرمایه خریداری کرده اند و دارای سهام در شرکت سرمایه گذاری استان هستند، می توانند برای کاندیداتوری در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت، ثبت نام کنند.

 علیپور ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس، انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های استانی، به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استانها برگزار خواهد شد.

وی گفت: این انتخابات، بزرگترین مشارکت جمعی هموطنان در فعالیت های اقتصادی کشور است و لازم است افراد دغدغه مند به توسعه استان که تعهد، تخصص و تجربه لازم را در زمینه شرکت داری، بازار سرمایه و فعالیت های اقتصادی دارند برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قم، ثبت نام کنند.

در حال حاضر حدود ۶۰ درصد مردم استان قم، دارای کد بورسی هستند. تعداد کل سهامداران استان قم، ۶۹۴ هزار و ۶۷۵ نفر است که با ابلاغ دستورالعمل آزادسازی سهام عدالت، ۲۹۲ هزار و ۹۴۷ نفر (معادل۴۲درصد) سهامدار مستقیم و ۴۰۱ هزار و ۷۲۸ نفر (معادل ۵۸درصد) سهامدار غیرمستقیم می باشند. میزان دارایی سهامداران عدالت در استان قم، بیش از ۷ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfyxd1.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما