پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 96008

ضرورت استفاده دستگاه های استان از ظرفیت های قانونی بودجه

قم نيوز : استاندار قم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا ظرفیت های قانونی بودجه را به دستگاه های استانی ابلاغ کند.
ضرورت استفاده دستگاه های استان از ظرفیت های قانونی بودجه
ضرورت استفاده دستگاه های استان از ظرفیت های قانونی بودجه
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تقدیر از تلاش دستگاه های اجرایی استان در سال گذشته در موضوع تحقق عملکردی اعتبارات خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار بیانگر آن است که نسبت تحقق عملکرد در بودجه سال قبل، نسبت بسیار خوبی بوده است.

وی افزود: البته بودجه سال جاری نیز از نظر رشد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی نسبت به سال قبل در وضعیت قابل قبولی است که در این زمینه باید بویژه از تلاش نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در افزایش اعتبارات و همچنین اختصاص ردیف های جدید بودجه ای برای مواردی مانند پروژه فاضلاب پردیسان، مسیر دسترسی  دریاچه نمک و همچنین امور دادگستری استان تشکر کرد.

استاندار قم سپس به ضرورت پیگیری های جدی دستگاه های اجرایی استان در موضوع بودجه های تخصیص یافته توجه داد و گفت: یکی از این موارد، پروژه قطار شهری قم است که باید از ظرفیت قانونی ایجاد شده درباره اوراق، نهایت بهره برداری صورت گیرد تا إن شاء الله فاز نخست خط یک این پروژه در موعد مقرر به مردم تحویل شود.

سرمست در ادامه به موضوع مولدسازی و فروش اموال مازاد دولتی در سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: ضمن تقدیر از تلاش های سازمان دامپزشکی و بهزیستی قم در این موضوع، باید توجه داشت که این مسئله در سال جاری هم نیاز به توجه و تلاش بیشتر دارد.

وی در عین حال از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا ظرفیت های قانونی بودجه سال جاری را برای پیگیری های بیشتر به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ کند.

استاندار قم اضافه کرد: بودجه امسال در دو سطح نیمه نخست و نیمه دوم سال دیده شده و از این رو لازم است تا یک برنامه زمان بندی مشخص برای نیمه اول سال وجود داشته باشد تا بتوانیم در تحقق اهداف موفق باشیم.

سرمست در پایان سخنان خود همه دستگاه های اجرایی استان را موظف کرد تا نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4xqo.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما