قم نيوز : عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در ماه شریف رمضان خداشناسی و معرفت الله مورد تأکید است وتنها راه رسیدن به مقاصد عالی توجه به خداوند است‌.
عضو فقهای شورای نگهبان: "معرفت الله و خداشناسی" در ماه مبارک رمضان مورد تأکید جامعه باشد
عضو فقهای شورای نگهبان: "معرفت الله و خداشناسی" در ماه مبارک رمضان مورد تأکید جامعه باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار در جلسه درس اخلاق که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: خدا به انسان می‌گوید که این قابلیت و توانایی راداری که آن‌چنان سیر کنی و به تعالی برسی.

وی افزود: انسان می‌تواند زندگی و مشی و برنامه‌های خود را به‌گونه‌ای سامان دهد که درنهایت از نور عبور کرده و به جایگاه عظمت برسد.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: در محفل انس باخدا که انسان با خداوند گفت‌وگو می‌کند خدا به انسان می‌گوید که آمادگی و استعداد برای تو وجود دارد.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: انسانی که به غیر خداوند اتکا کند عدم میل در وجودش شکل می‌گیرد و به هیچ‌چیزی نمی‌رسد، افرادی که خواسته‌های خود را از غیر خدا بخواهند خسران و ضرر می‌کنند.

آیت‌الله شب‌زنده‌دار با اشاره به اهمیت ماه رمضان بیان کرد: در ماه شریف رمضان خداشناسی و معرفت الله مورد تأکید است وتنها راه رسیدن به مقاصد عالی توجه به خداوند است‌.

وی تصریح کرد: معرفت به خدا و اولیای الهی باید در زندگی موردتوجه باشد، هنگامی‌که انسان ایمان داشته باشد اخلاق، اعمال، رفتار و نیت‌هایش اصلاح می‌شود و برای هیچ‌کسی غیر از خدا ارزش قائل نمی‌شود.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: باید در زندگی فقط از خدا بخواهیم و اگر از غیر پروردگار بخواهیم به چیزی نمی‌رسیم، مجموع حوائج را باید از خدا بخواهیم و ناامید نشویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamwno.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما