جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 96022

نقش کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان در شناسایی موانع تولید

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛ اولویت فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان را حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری پیرامون شناسایی موانع و ارائه راهکارهای عملی برای حمایت از تولید عنوان کرد.
نقش کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان در شناسایی موانع تولید
نقش کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان در شناسایی موانع تولید
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به اهمیت فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: مهمترین وظیفه کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان موضوع ثبات کالاهای اساسی جامعه در بازار است که باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: حضور و نظارت در عرصه های تولید، انتقال و زنجیره توزیع کالا تا مصرف کننده در اولویت است بنابر این کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان لازم است موانع و مشکلات تولید را متناسب با سخنان و مطالبه حضرت آقا که بحث مانع زدایی را مطرح کردند، در دستور کار قرار دهند و این مهم نیازمند تلاش بیشتر کارگروه ها است.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شناسایی راه حل های کاربردی برای حمایت از تولید را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار کارگروه‌ها برشمرد و تصریح کرد: با شناسایی این راه حل ها به صورت تخصصی و کارشناسی می‌توان گام‌های موثری برای رفع مشکلات تولیدکننده و مصرف کننده برداشت.

وی اضافه کرد: در گذشته متاسفانه به علت فرصت کم و مشغله کاری امکان استفاده بیشتر از کارگروه‌های تخصصی مجمع را نداشتم ولی ان‌شاءلله تلاش خواهیم کرد که فرصت بیشتری در اختیار کارگروه‌ها قرار گیرد تا هم از نظرات کارشناسی و تخصصی و هم کارهای ارجایی را از توان کارگروها بهره ببریم.

وی همچنین در نشست مشترک مسئولان کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان قم طی سخنانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص کارگروه‌های تخصصی بیان کرد: ظاهراً برخی از مسئولان کارگروه‌های تخصصی از سخنان بنده که منتشر شده است دچار رنجش شده اند که اعلام می‌کنم سخنان اینجانب تقطیع شده است.

ذوالنوری توضیح داد: در مصاحبه کامل منتشر شده نیز اعلام کرده ام که بنده توفیق نداشتم استفاده لازم را از کارگروه‌ها داشته باشم.

وی در ادامه نقش نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عملکرد مدیران دستگاه ها را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: عزل و نصب مدیران دستگاه‌های دولتی از اراده مسئولان است و نمایندگان بر حسن انجام امور و همچنین عزل و نصب ها نظارت و در جای مناسب نظر نظارتی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcirua3.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما