قم نيوز : استاندار قم گفت: منطقه اقتصادی سلفچگان به لحاظ موقعیت و ظرفیت‌ها، نقش مهمی در رونق اقتصادی استان قم دارد.
راه‌اندازی کلینیک مشاوره صنعتی و تولیدی در قم
راه‌اندازی کلینیک مشاوره صنعتی و تولیدی در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست شامگاه پنج شنبه پس از بازدید از چندین واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرک در کنار شهرک‌های صنعتی که در شعاع 120 کیلومتری تهران واقع است و مزیت‌های خوبی برای استان دارد و وجود منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز دارای اهمیت زیادی است.

استاندار قم افزود: منطقه اقتصادی سلفچگان به لحاظ موقعیت، مزیت، ظرفیت‌ها و مکمل شهرک‌های صنعتی، نقش مهمی در رونق اقتصادی استان قم دارد و باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کنیم.


وی با بیان اینکه سه شنبه های اقتصادی در قم، با هدف پیگیری مشکلات در واحدهای صنعتی دنبال می‌شود، ابراز کرد: ضمن اینکه در تحقق شعار سال از حضور مسئولان در سطح ملی نیز در جهت پیگیری مسائل استفاده می‌کنیم.

سرمست با ابراز خرسندی از حضور دبیر عالی مناطق آزاد کشور در قم تصریح کرد: در قم، دغدغه‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید در سطح ملی برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز از یک واحد تولید پارچه رومبلی بازدید کردیم که بخشی از مشکلات آن، مربوط به سازوکارهای صادرات و واردات است و باید در قوانین به صورت ملی، تجدید نظر اتفاق بیفتد.

استاندار قم گفت: در جهت بهینه سازی مصرف انرژی، فرآیندهای تولید و سودآوری بیشتر، عارضه‌یابی از فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال انجام است و کلینیک مشاوره ای در همین خصوص در این استان راه اندازی شده‌است.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از واحدهای صنعتی و تولیدی افزود: باید بتوانیم واحدها را سرپا نگاه داریم و در کنار خدمات زیرساختی و زیربنایی، به پشتیبانی‌ها در امر مشاور مدیریتی بپردازیم، در این مسیر کلینیک مشاوره می‌تواند با شناسایی موانع، تولید را به رشد و شکوفایی برساند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaywno.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما