شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 96034

کمک فدراسیون به تجهیز خانه تنیس روی‌میز قم

قم نيوز : رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز در مجمع سالیانه هیئت پینگ‌پنگ قم از کمک برای تجهیز خانه اختصاصی این رشته در قم خبر داد و از موفقیت‌ها و میزبانی‌های قم به نیکی یاد کرد.
کمک فدراسیون به تجهیز خانه تنیس روی‌میز قم
کمک فدراسیون به تجهیز خانه تنیس روی‌میز قم
به گزارش قم نیوز مجمع سالیانه هیئت تنیس روی‌میز استان قم نخستین مجمعی بود که در سال 1400 به شکل آنلاین با حضور مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم در کنار محمد عموئیان رئیس این هیئت و تمام اعضای مجمع برای اولین‌ بار در سطح هیئت‌های تنیس روی‌میز کشور و ههیئت‌های ورزشی قم با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم در این مجمع با ارائه گزارشی از موفقیت‌های پینگ پنگ قم در سطح کشور، عنوان کرد: مقام اول پارسا پریزاد در جشنواره استعدادیابی کشور، مقام نایب‌قهرمانی محمدحسن حبیبی در نونهالان ایران، قهرمانی سیدعلی سجادیان در مسابقات رده سنی نوجوانان سال 1399 رقم خورد.

وی ابراز کرد: همچنین مقام نایب‌قهرمانی کشور و راهیابی به جمع هشت نفر مسابقات بزرگسالان توسط پویا وفایی یک دستاورد دیگر بود، ضمن اینکه شاهد قهرمانی تیم هیئت قم در لیگ دسته اول ایران و صعود این تیم به لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور بودیم و مقام سوم قهرمانی جوانان کشور آن را کامل کرد، همچنین ملیکا اسحاقی و ساره احمدی در مسابقات دختران کشور صاحب مقام شدند.

قم میزبانی‌های موفقی از رقابت‌های کشوری داشته است
مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز نیز با قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان قم به واسطه حمایت‌ها از پینگ‌پنگ قم که زمینه‌ساز موفقیت‌های کسب شده توسط بازیکنان قم در مسابقات کشوری شده، عنوان کرد: قم میزبانی‌های موفقی از رقابت‌های مختلف کشوری داشته است.

وی همچنین با اشاره به کسب سهمیه المپیک توکیو توسط نیما عالمیان و سیمین رضایی داور بین‌المللی کشورمان و تبریک آن به جامعه تنیس روی‌میز کشور، در پایان از قول مساعد برای کمک به منظور تجهیز سالن خانه تنیس روی میز قم خبر داد و به واسطه برگزاری این وبینار که نخستین‌ بار در سطح کشور اتفاق افتاد از هیات قم قدردانی کرد.

پینگ‌پنگ یکی از هیئت‌های برتر ورزش قم است
رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز در وبینار مجمع سالیانه هیئت قم، با قدردانی از فدراسیون تنیس‌ روی‌میز به واسطه کمک به این هیئت ورزشی، پینگ‌پنگ قم را یکی از هیئت‌های برتر ورزش این استان توصیف کرد و افزود: کسب مقام‌های متعدد کشوری بازیکنان پینگ‌پنگ جای تقدیر دارد.

وی در ادامه از هیئت تنیس روی‌میز استان قم به واسطه برگزاری کلاس مربیگری سطح یک جهانی و کلاس داوری و جشنواره استعدادیابی با کمک آموزش و پرورش و برگزاری مسابقات بخش‌های تابعه قم قدردانی کرد و خواستار توجه ویژه به خانه‌های روستایی و ورزش همگانی در راستای گسترش بیشتر این رشته شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbagb9.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما