قم نيوز : رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت قم گفت:یک دستگاه تریلر حامل بیش از ۲۳ تن کنجاله سویای تقلبی در محور قم _کاشان توقیف شد.
توقیف محموله کنجاله سویای تقلبی در محور قم _کاشان
توقیف محموله کنجاله سویای تقلبی در محور قم _کاشان
به گزارش قم نیوز شعبانی، رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت قم اظهار کرد: ماموران بازرسی یک دستگاه تریلر با بار مشکوک در پلیس راه محور قم ـ کاشان را توقیف کردند.

او با بیان این که در جریان بازرسی از تریلر در بارنامه نهاده دامی سویا قید شده بود، افزود: نمونه‌ای از بار پس از آزمایش دامپزشکی نشان داد، نصف ۲۳ تن و هشتاد و پنجاه کیلوگرم بار کنجاله سویا که برای مرغداری فاکتور شده بود را خاک اره چوب تشکیل داده است.

شعبانی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده این محموله از  یکی از استان‌های غربی بارگیری شده و به مقصد یکی از مرغداری‌های قم در حرکت بوده است و در مسیر راننده، ماشین را در اختیار فرد متقلب قرار داده است و در عرض  مدت شش ساعت بار کنجاله سویا با بار تقلبی جا به جا شده است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت قم عنوان کرد: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله دومیلیارد و چهارصد میلیون ریال است و  مرغدار این نهاده را به صورت آزاد و سه برابر قیمت بازار خریداری کرده بود.

او در پایان گفت: پرونده این محموله تقلبی از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری می‌شود و  پس از ارجاع به پارکینگ به دستور مقام قضایی معدوم خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcef78o.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما