کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تداوم شناسایی بانوان مستعد در حوزه علمیه خواهران

خبرگزاری فارس , 9 ارديبهشت 1400 ساعت 9:34

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان قم تداوم شناسایی بانوان مستعد و شبکه سازی آنان را از سیاست های حوزه علمیه خواهران استان دانست و بر ضرورت افزایش تأثیرگذاری اجتماعی زنان بر اساس ارائه آموزش های تخصصی و توانمندسازی آنان تأکید کرد.


به گزارش قم نیوز فهیمه نیکزاد با بیان این که استعدادیابی از بین بانوان طلبه بر اساس برنامه ای تدوین شده پیگیری می شود خاطرنشان کرد: شناسایی این استعدادها بر اساس خدمات ارائه شده و همچنین طیف بندی آنان در دستور کار است.

وی ادامه داد: این فرآیند با ارائه آموزش های مبنایی به استعدادهای برتر حوزوی ادامه می یابد و سپس تیم هایی از این افراد حول محور مسائل مختلف تشکیل می شوند تا ادامه آموزش ها بر اساس این مسائل دنبال شود.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه خواهران استان قم سپس به خروجی مورد انتظار از این فرآیند توجه داد و گفت: تربیت مسئله محور بانوان طلبه برای نقش آفرینی اجتماعی حداکثری و همچنین تربیت بانوان طلبه پژوهشگر در این مسیر دیده شده است.

نیکزاد فعالیت های معاونت متبوع خود را در محورهایی مانند تهذیب و اخلاق، فرهنگی تربیتی و همچنین امور تبلیغی دسته بندی کرد و بیان داشت: بخشی از فعالیت های این معاونت به امور دانش آموختگان اختصاص دارد که برنامه ریزی برای شبکه سازی آنان نیز در همین راستاست.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 96376

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/96376/تداوم-شناسایی-بانوان-مستعد-حوزه-علمیه-خواهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir