دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 96502

توصیه‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر

قم نيوز : آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در پیامی به روزه داران توصیه کرد در شب‌های قدر ضمن اهتمام به کسب معارف دینی، دعا برای فرج امام زمان(عج) را مورد توجه قرار دهند.
توصیه‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر
توصیه‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: شایسته است در این لیالی که ملائکه الهی مقدرات سال را بر امام زمان علیه‌السلام نازل می‌کنند به انجام این وظائف اهتمام نمائیم؛

 ۱- مؤمنان به تجدید عهد با ولیّ امر و صاحب لیلة القدر و وارث غدیر حضرت بقیة الله ‎عجّل الله تعالی فرجه‎ اقدام کرده و با خواندن دعای معروف «اَللهم کُن لِوَلِیکَ...» و «زیارت آل یس» از نور هدایت آن هدایتگر الهی بهره‌مند شویم.

 ۲- همگان این شب را برای کسب معارف دین، توبه، دعاء، پاک ساختن نیّات و درخواست هدایت، امنیت و سلامت برای همه بنی نوع بشر، غنیمت بدانیم تا به عنایت حضرت بقیة الله الأعظم عجل الله فرجه این بیماری فراگیر و نقاط ضعف اقتصادی، اجتماعی و مناهی و معاصی که هویّت جامعه را تهدید می‌کند برطرف شود.

 ۳- اینجانب از همه‌ منتظران خاصه خطباء، شعراء و ذاکرین، خاضعانه استدعا دارم که دل‌ها را متوجّه آن امام عزیز و مهربان نمایند و به طور خاص بخشی از مجالس را در تمامی ایام سال به دعای متضرعانه برای فرج موفور السّرورش اختصاص دهند؛ وظیفه همه مسلمانان دعای همگانی برای فرج است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcb5sb9.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما