پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 96549

برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی در قم

قم نيوز : رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مردان و بانوان تیرانداز قم برای کسب مجوز حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی در قم
برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی در قم
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: کمیته مسابقات هیئت تیراندازی استان قم برای برگزاری نخستین دوره پیکارهای انتخابی تیراندازی قم در سال 1400 برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها با هدف شناخت برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌های مردان و بانوان هیئت تیراندازی قم به منظور شرکت در پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در سه مرحله برنامه‌ریزی شده و روزهای 22 اردیبهشت، 30 اردیبهشت و ششم خرداد ماه با حضور آقایان و زنان تیرانداز به انجام خواهد رسید.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای حضور در این انتخابی تا روز بیستم اردیبهشت‌ماه است، عنوان کرد: این رقابت‌ها در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار می‌شود و هیات تیراندازی تدابیر لازم برای اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تعطیلی تمام اماکن روباز و سرپوشیده ورزشی قم به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در صورت بازگشایی سالن‌های ورزشی، این دوره از مسابقات انتخابی در زمان‌های اعلام شده برگزار می‌شود و در غیر این صورت  تاریخ‌های جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم سپس به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه یک توسط این هیات به شکل آنلاین و در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و ابراز کرد:  مربیانی که علاقمند به دریافت مدرک مربیگری درجه یک هستند حتماً باید این دوره را گذرانده باشند، ضمن اینکه شرکت در این دوره برای ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز بلامانع است و ثبت‌نام حضور در آن تا روز 25 اردیبهشت ماه در هیئت تیراندازی انجام می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccopqo.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما