پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 96566

سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به ضرورت حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر سرمایه گذار دریاچه نمک شد.
سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود
سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست که در نشست امروز شورای معادن استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که اعتبار ویژه ای برای انجام مطالعات مربوط به ایجاد راه دسترسی به دریاچه نمک اختصای داده شده است اظهار کرد: احداث این جاده می تواند زمینه را برای رونق سرمایه گذاری در این منطقه فراهم کند.

وی در ادامه بر لزوم توجه به اولویت های استان در حوزه معادن تأکید کرد و افزود: حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری در این عرصه از رویکردهای مهمی است که با دنبال شود.

استاندار قم اضافه کرد: البته در این مسیر لازم است تا سرمایه گذارانی که با وجود داشتن مجوزهای لازم و به دلایل مختلف مانند برخی مشکلات و یا عدم توانایی و اهلیت لازم، قصد فعالیت در این حوزه را ندارند، تفکیک و در صورت استمرار وضعیت، سلب مجوّز شوند. 

سرمست همچنین اذعان کرد: البته تلاش برای رفع موانع موجود در مسیر اتمام عملیات اکتشافی در محدوده های تعیین شده نیز یک ضرورت است و این امر باید در جلسه ای با حضور دستگاه های مسؤول بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و اشتغال زایی در دریاچه نمک قم، ضرورت تسریع در تعیین تکلیف سرمایه گذار این دریاچه را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موضوع باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و نهایی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0sb9.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما