قم نيوز : قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه دل مردم ایران همواره با قدس شریف و حمایت از مستضعفان می‌تپد گفت: با استفاده حداکثری از رسانه و فضای مجازی برنامه روز جهانی قدس امسال را برگزار می‌کنیم.
روز جهانی قدس با استفاده حداکثری از رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود
روز جهانی قدس با استفاده حداکثری از رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در مراسم اهتزاز پرچم فلسطین که در میدان روح‌الله شهر قم انجام شد، با اشاره به گذشت 73 سال از اشغال قلب تپنده اسلام با توطئه نظام سلطه و حمایت شیطان بزرگ آمریکا اظهار داشت: آزادی قدس به‌طور صرف یک نقطه جغرافیایی نیست بلکه باید سبب شکل‌گیری امت واحده اسلامی برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در تمام سرزمین‌ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از مردم فلسطین یک کار نمادین نیست، بلکه یک کار اعتقادی است، بیان کرد: ایران خواستگاه اصلی مراسم جهانی روز قدس و پرچم‌دار دفاع از مردم فلسطین است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در سال‌های گذشته مراسم روز قدس در بیش از 100 کشور با برگزاری همایش، راهپیمایی، برنامه‌های کوچک و بزرگ در محافل و مساجد گرامی داشته می‌شد و این روز به‌طور صرف مفهوم راهپیمایی نبوده و نیست.

وی بابیان به اینکه دو سال است به علت شیوع کرونا از برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس محروم هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی قرار بود امسال طرح خودرویی را دنبال کنیم اما

لطفی گفت: با توجه به صعودی شدن تعداد بیماران کرونایی در هفته‌های اخیر، دغدغه جدی سنگر داران بهداشت و جلوگیری از انتشار ویروس‌های جدید جهش‌یافته و حفظ سلامتی مردم است هیچ برنامه‌ای به‌صورت خودرویی، نمادین و یا تجمع نداریم.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه دل مردم ایران همواره با قدس شریف و حمایت از مستضعفان می‌تپد گفت: با استفاده حداکثری از رسانه و فضای مجازی برنامه روز جهانی قدس امسال را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtieh.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما