?>?> برخورد با افزایش خودسرانه قیمت نان در قم | قم نیوز
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 96586

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت نان در قم

قم نيوز : فرماندار قم گفت: تا اعلام رسمی نرخ نان چنانچه نانوایان افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.
برخورد با افزایش خودسرانه قیمت نان در قم
برخورد با افزایش خودسرانه قیمت نان در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد و نان شهرستان قم با اشاره به پراکندگی مجوز نانوایی‌ها در مناطقی که تراکم جمعیتی جدید در آن ایجاد شده است، گفت: بازنگری در شیوه تاسیس نانوایی‌های جدید بر اساس ضوابط و معیارهای قانونی مورد تصویب شورای سیاست‌گذاری آرد و نان ست.

فرماندار قم با تاکید بر ساماندهی سهمیه آرد دولتی بر اساس برنامه شیوه نامه جدید و تشویق نانوایان برتر در شاخص‌های رعایت حقوق مشتریان، کیفیت نان، رعایت نرخ و بهداشت گفت: سهمیه بندی آرد دولتی  در این شرایط خاص کشور نباید در اختیار نانوایانی قرار گیرد که ضوابط را رعایت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: باید نانوایان برتر را تشویق کنیم و یکی از راه‌های آن اختصاص سهمیه به زحمت کشان برتر است که با رعایت حقوق مردم بهترین خدمات را به آنان می‌دهند که لازمه این موضوع ترمیم حوزه بازرسی و تشدید نظارت است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور گندم، آرد و نان شهرستان قم پیشنهاد داد با ایجاد اعتدال در نرخ نان، همزمان باید کیفیت نان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: باید حقوق کارگران نانوایی‌ها طبق قانون کار پرداخت شده و نسبت به کسانی که از ضوابط مقرر تخلف می‌کنند و نسبت به رعایت حقوق مردم از نظر وزن نان و کیفیت و قیمت آن مراعات نمی‌کنند شدت عمل بیشتری به کار گرفته شود.

فرماندار قم در ادامه افزود: تمام تصمیمات باید در شوراهای بالا دستی تصویب و بعد جنبه اجرایی پیدا کند و تا اعلام رسمی نرخ نان چنانچه نانوایان افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd9k0n.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما