يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 96597

آمادگی داوران قمی برای قضاوت در 9 رویداد پینگ‌پنگ ایران

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از آمادگی داوران قمی این رشته برای قضاوت در 9 میدان کشوری شامل لیگ و قهرمانی پینگ‌پنگ کشور خبر داد.
آمادگی داوران قمی برای قضاوت در 9 رویداد پینگ‌پنگ ایران
آمادگی داوران قمی برای قضاوت در 9 رویداد پینگ‌پنگ ایران
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان اظهار کرد: قم در هر دو بخش آقایان و بانوان داوران ممتاز و عالی‌رتبه‌ای دارد که در سال‌های اخیر مسابقات مهمی را هم در داخل کشور و هم در سطح بین‌المللی قضاوت کرده‌اند و امسال نیز برای این منظور آمادگی کامل را دارند.

وی با اشاره به فراخوان کمیته سر داوران و داوران فدراسیون تنیس روی‌میز برای تعیین داوران قضاوت کننده در مسابقات کشوری این رشته، اضافه کرد: این کمیته در نظر دارد داوران مورد نیاز برای قضاوت مسابقات مختلف کشوری را از قبل و با اعلام آمادگی داوران سراسر کشور تعیین کنند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: بر همین اساس و با توجه به بخش‌نامه ارسالی به هیات‌های استانی، داوران بین‌المللی، ملی و درجه یک کشور پس ‌از تکمیل فرم اعلام آمادگی و تأیید رئیس هیئت هر استان از طریق اتوماسیون اداری تا 25 اردیبهشت ماه باید آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون راجع به قبول یا رد درخواست‌ها با توجه به شرایط مسابقات اقدام می‌کند و پس ‌از تعیین داوران مسابقات مختلف از طریق روابط‌عمومی این فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد کرد، افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری 9 رقابت مهم توسط فدراسیون برنامه‌ریزی شده و حتما داوران قمی نیز در قضاوت آنها سهم دارند.

عموئیان که داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شود و قضاوت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور انجام داده و از داوران با تجربه ایران به شمار می‌رود، افزود: مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور روزهای 17 تا ۲۳ خرداد در تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیکارهای انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز مردان ایران در روزهای ۲۹ خرداد تا دوم تیر به میزبانی ماهشهر، انتخابی تیم ملی پسران نوجوان کشور روزهای ۳ تا 5 تیر ماه در تهران، انتخابی تیم ملی دختران نوجوان روزهای هفتم تا نهم تیر در تهران و انتخابی تیم ملی پسران جوان در روزهای ۱۱ تا 14 تیر به میزبانی تهران انجام می‌پذیرد.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: انتخابی تیم ملی جوانان دختر در روزهای شانزدهم تا نوزدهم تیر در تهران، مسابقات باشگاهی پارا تنیس روی‌میز رده سنی بزرگسالان زنان روزهای هفتم و هشتم مرداد در تهران، رقابت‌های باشگاهی پارا تنیس روی‌میز مردان در روزهای 14 و 15 خرداد و در نهایت پیکارهای جام حذفی بزرگسالان کشور در روزهای ۲۰ تا ۲۲ مرداد در پایتخت دیگر رویدادهایی پیش‌روی ورزشکاران و داوران این رشته است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfetd1.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما