دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 96631

پنج مرد فرنگی قم در تیم ملی

قم نيوز : پنج تن از استعدادها و نخبه‌های کشتی فرنگی استان قم زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای اعزام‌های برون‌مرزی آماده می‌شوند.
پنج مرد فرنگی قم در تیم ملی
پنج مرد فرنگی قم در تیم ملی
به گزارش قم نیوز در حالی که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به یکی از مربیان برجسته یک دهه اخیر این رشته و چهره پرافتخار کشتی قم یعنی روح‌الله میکائیلی سپرده شده، این تیم با حضور جمعی از بهترین‌های سراسر کشور برای کسب آمادگی لازم از 19 تا 29 اردیبهشت ماه در قم تمرین می‌کند.

نفرات دعوت شده به این اردو 39 کشتی‌گیر مستعد و آینده‌دار از استان‌های فارس، خوزستان، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان، اردبیل، اصفهان، تهران، کرمانشاه و مازندران هستند و با 15 نماینده بیشترین سهمیه را استان خوزستان دارد و سایر سهمیه‌ها به 9 استان دیگر اختصاص پیدا کرده است.

هیئت کشتی استان قم که از زمستان سال گذشته به ریاست محمدهادی علیایی فعالیت می‌کند، مجتمع فرهنگی نور در منطقه نیروگاه را برای اقامت و خانه کشتی سپهبد شهید سلمانی را برای تمرینات کشتی‌گیران ملی‌پوش در نظر گرفته است، ضمن اینکه پنج فرنگی‌کار از جوانان با استعداد و آینده‌دار کشتی استان قم نیز در این اردوی تیم ملی حضور دارند.

مهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن 60 کیلوگرم، محمدامین جبالی‌فر در وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم و صادق عبداللهی در وزن 97 کیلوگرم نماینده‌های قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هستند و برای کسب سهمیه با حریفان خود رقابت می‌کنند.

در وزن وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی از فارس و احمدرضا ناصرپور از خوزستان رقبای مهدی جواهری از قم هستند و در وزن وزن 60 کیلوگرم محمد جانقلی از قم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با سه حریف خوزستان به نام‌های سعید اسماعیلی، امیرحسین خوانساری و عارف محمدی رقابت می‌کند.

در وزن 63 کیلوگرم محمدامین جبالی‌فر از قم رقبایی همچون ایمان محمدی و امید احمدی از خوزستان به همراه مرتضی نصیری از چهارمحال و بختیاری را پیش‌‌رو دارد، در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی از قم با مرتضی پورعیسی از مازندران، رضا ساکی از خوزستان، فرزاد حسینی از اردبیل و علی اسکندری از اصفهان رقابت خواهد کرد و در وزن 97 کیلوگرم صادق عبداللهی از قم با مرتضی القوسی از مازندران، شایان حبیب زارع از خوزستان و هادی قربانی از تهران روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezp8o.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما