دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 96643

۸۰ روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد

قم نيوز : مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا قم، گفت: به منظور تأمین آب شرب با کیفیت پایدار، مجتمع‌های آبرسانی سلفچگان و ۸۰ روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد.
۸۰  روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد
۸۰ روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد
به گزارش قم نیوز مجید خداداد، افزود:‌ این طرح با در نظر گرفتن مسائل پدافندی به منظور تأمین آب شرب با کیفیت پایدار، بخشی از جمعیت استان به اجرا رسید.

وی تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف و همچنین امکان افزایش ظرفیت تأمین آب این دو مجتمع آبرسانی را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا، قطع آب و افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب در مجتمع‌های سلفچگان و ۸۰ روستا در هنگام تعمیرات خط انتقال ۱۵ خرداد و عدم ظرفیت کافی خط قدیم جهت تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف را از جمله مشکلاتی ذکر کرد که منجر به اجرای این طرح شد.

وی جمعیت تحت پوشش این پروژه حدود ۵۹ هزار تن اعلام کرد و بیان داشت: طرح اتصال خط انتقال مجتمع سلفچگان و ۸۰ روستا به خط انتقال جدید آب قم با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و طی دو روز به انجام رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchx-nw.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما