قم نيوز : استاندار قم از مردم عزیز و فهیم استان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند و آراء خود را در هر سه موضوع ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری به صندوق بریزند.
مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند
مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که استان قم در روز بیست و هشتم خرداد ماه شاهد برگزاری سه انتخابات خواهد بود یادآور شد: هر کدام از این سه انتخابات به نوبه خود از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات بسیار خوبی در سطح ملی برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و ما نیز در سطح استان تلاش کردیم تا اقدامات احتیاطی و تضمین کننده برای رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات را در دستور کار داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر این که انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود خاطرنشان کرد: گزارش اعضای ستاد انتخابات و ستاد کرونای استان نشان می دهد آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات فراهم است.

وی در عین حال اظهار کرد: انتخابات پیشِ رو بر اساس سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و قانون انتخابات و همچنین بر اساس تقویم انتخاباتی برگزار می شود و از این رو امیدواریم شاهد برگزاری آن در کمال امنیت، آرامش و سلامت باشیم.

استاندار قم با تقدیر از همه کاندیداهایی که در این ایام تبلیغات انتخاباتی نهایت دقت را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند بیان کرد: خوشبختانه گزارش ها بیانگر آن است که شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در موضوع انتخابات در استان رعایت شده است.

سرمست همچنین از همه هم استانی های عزیز و فهیم تقاضا کرد برای تعیین سرنوشت خود در عرصه های مختلف در پای صندوق حاضر شوند.

وی تصریح کرد: به مردم اطمینان خاطر می دهیم که مدیران در نهایت بی طرفی در امور انتخاباتی مشغول به فعالیت هستند و از این رو سلامت انتخابات قابل تضمین است.

استاندار قم سپس به ضرورت نقش آفرینی مردم در امر انتخابات توجه داد و گفت: این نقش آفرینی می تواند پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی چه در سطح سیاست داخلی و چه در سطح سیاست خارجی باشد.

وی درباره افتتاح بیمارستان مادر پردیسان قم نیز بیان داشت: توسعه زیرساخت های درمانی استان بویژه بعد از شیوع کرونا در دستور کار مدیریت استان بوده است و إن شاء الله این بیمارستان فردا با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری می رسد و به مردم استان تقدیم می شود.

سرمست در ادامه روند شیوع کرونا را در استان قم کاهشی خواند و گفت: این روند کاهشی بر اساس گزارش های مختلف ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور به استثنای برخی استان جنوبی دیده می شود.

وی در پایان تصریح کرد: استان قم در حال حاضر شاهد وضعیت نزولی شیوع کروناست و از این رو هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در عین رعایت پروتکل ها وجود ندارد، لذا از مردم انتظار است با رعایت پروتکل ها در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccieqo.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما