قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:به رغم افزایش تست‌ های کرونایی، تعداد بیماران کرونا مثبت در قم کاهش یافته‌ است.
افزایش تست کرونا در قم/ تزریق واکسن ملی از هفته آینده آغاز می شود
افزایش تست کرونا در قم/ تزریق واکسن ملی از هفته آینده آغاز می شود
به گزارش قم نیوز دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: صدور مجوز تولید و تزریق واکسن کوو ایران برکت جای افتخار دارد و از هفته آینده روند تزریق این واکسن آغاز خواهد شد.

او افزود: تعداد مرگ و میر‌های کرونایی در قم طی روز‌های گذشته به صفر رسیده و تعداد افراد مبتلا به این ویروس رو به کاهش است.

قدیر با بیان این که قم از نظر کنترل بیماری کووید۱۹ در رتبه بیست و سوم قرار دارد، گفت: هم اکنون هیچکدام از شهر‌های کشور به وضعیت آبی نرسیده‌اند.

افزایش تست کرونا در قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: هم اکنون به ازای هر ۱۰ هزار تن جمعیت استان حدود ۵۴ تست کرونا انجام می‌گیرد و به رغم افزایش تست‌های کرونایی،تعداد بیماران کرونا مثبت کاهش یافته‌ است.

قدیر ادامه داد: طی هفته گذشته به ازای ۱۰۰ هزار تن جمعیت استان قم ۲۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تاکنون حدود ۵۷ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است و به زودی با ورود واکسن ایرانی واکسیناسیون عمومی مردم تسریع می‌شود.

به باور او درصد استفاده مردم از ماسک در مراکز مختلف عمومی و تولیدی و همچنین درصد رعایت شیوه نامه ای بهداشتی در دستگاه‌های خدمات رسان حدود ۷۰ درصد است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdf50n.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما