قم نيوز : رئیس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم خبرداد : درقالب قراردادی بالغ بر 18 میلیارد ریال ، طرح نگهداری از 5800 پایه سیستم روشنایی و 600 چراغ راهنمایی راه های استان قم درحال اجرا است.
نگهداری از سیستم‌های روشنایی راه‌های استان با اعتبار 18 میلیارد ریال
نگهداری از سیستم‌های روشنایی راه‌های استان با اعتبار 18 میلیارد ریال
به گزارش قم نیوز جعفر حق اویسی اظهار کرد: با توجه به گستره وسیع سیستم‌های روشنایی و همچنین تعداد چراغ‌های راهنمایی واقع درسطح راه‌های استان و ضرورت بهره وری حداکثری و صیانت از تجهیزات مربوطه، همه ساله قراردادی درقالب نگهداری از این تجهیزات منعقد می‌شود.

وی افزود: درهمین راستا قرادادی به منظور نگهداری ۵۸۰۰ پایه روشنایی و ۶۰۰ چراغ راهنمایی چشمک زن واقع درسطح راههای استان به مدت یکسال منعقد شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم میزان اعتبار ابلاغی برای انعقاد این قراداد را افزون بر ۱۸ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: اعتبارمورد نیاز از محل درآمدهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است .

وی با اشاره به اینکه ۲۰۸ کیلومتر از راه‌های استان دارای سیستم روشنایی است تاکید کرد: در طول این مسیر بیش از ۵۸۰۰ پایه روشنایی نصب شده که در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، استان قم دارای جایگاه دوم کشوری از حیث طول سیستم روشنایی درمقایسه با طول راه‌های استان است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcb9zb9.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما