شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب : 97750

مردم قم همچنان پیشتاز عرصه بصیرت و ولایتمداری هستند

قم نيوز : بر اساس گزارشات میدانی مردم بصیر و ولایتمدار قم، در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده در پای صندوق های رای، بار دیگر پیشتازی خود را نشان دادند.
مردم قم همچنان پیشتاز عرصه بصیرت و ولایتمداری هستند
مردم قم همچنان پیشتاز عرصه بصیرت و ولایتمداری هستند
به گزارش قم نیوز از نخستین این لحظات شروع انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مردم شریف و آگاه ایران اسلامی حضور گسترده و پرشور ای در شعب اخذ رأی برای رقم زدن سرنوشت سیاسی و اجرایی میهن خود داشتند.

نگین شهر مقدس قم، حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم فهیم و بصیر قم بود.

مردم شهر خون و قیام و با بصیرت قم، همگام با همه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از از ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رأی حضور پیدا نموده و با شور و اشتیاق مثال زدنی رأی خود را به صندوق انداختند.

گزارشات میدانی و مشاهدات عینی نشان می‌دهد که مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و درک صحیح از وضعیت کشور و آینده آن، اقدام به رقم زدن حماسه دیگری نموده و شعب اخذ رأی شاهد حضور گسترده مردم می‌باشد.

حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، شاهد حضور عاشقان اهل بیت علیه السلام و حضور پیروان ولایت و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ بود

جمعیت فراوانی که به نیت انجام تکلیف در مکان مقدس به حرم کریمه اهل بیت حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) آمده بودند، از نخستین ساعات شروع فرایند انتخابات، مشتاقانه در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و صفوف طولانی حضور مردم بیانگر علاقه آنان به استمرار اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

در این میان حضور رأی اولی‌ها و کسانی که برای نخستین بار تجربه مشارکت سیاسی در عرصه کشور را با انتخاب خود در انتخابات و پای صندوق‌های رأی داشتند چشمگیر بود

این جوانان و آینده سازان کشور با شور و شوق زائد الوصف وارد شعب اخذ رأی می‌شدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار می‌کردند

همزمان با طلوع خورشید صبحگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مصلای قدس قم، شاهد حضور عوامل اجرایی انتخابات به همراه صندوق رأی در خود بود.

با استقرار شعبه اخذ رأی در مصلای قدس قم که محل اقامه نماز جمعه در شهر مقدس قم می‌باشد مشتاقان مشارکت در تعیین سرنوشت کشور از اقشار مختلف مردم در این مکان حضور پیدا کردند.

وجود آحاد مختلف مردم شریف قم از سنین مختلف، پیر و جوان و نوجوان و کودکانی که مشتاقانه منتظر صندوق انداختن رأی خود بودند حال و هوای دوران خوش پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در اذهان زنده می‌کرد، که اقشار مختلف مردم مشتاقانه در صحنه حضور داشتند و دلسوزانه برای شرکت در تعیین سرنوشت ایران اسلامی حاضر می‌شدند.

برادران و خواهرانی که علاوه بر نیت اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس تکلیف خود را در خصوص تعیین سرنوشت کشورشان انجام می‌دادند. صفوف طولانی رأی دهندگان نشان از احساس تکلیف آنان و لبیک گویی به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دارد.

مردم قم همچنان پیشتاز عرصه بصیرت و ولایتمداری هستند

بسیاری از کسانی که در صف انتظار شعبه حضور داشتند نیت خود را از حضور در این انتخابات قدردانی کوچکی نسبت به فداکاری‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و در رأس آنان سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کردند. مردان و زنانی که قدردان فداکاری‌ها رشادت‌ها و شهامت‌های آن سردار والامقام در دفاع از امنیت و ناموس اسلامی بودند.

موردی که متأسفانه در اکثر شعبه اخذ رأی در ابتدای وقت شروع فرآیند رأی‌گیری مشاهده شد تعلل در زمان شروع اخذ رأی و ازدحام جمعیت در شعبه و عدم شروع رأی گیری در زمان مقرر یعنی ساعت ۷ صبح بود علی رغم اطلاع رسانی‌های قبلی و تأکیدات مسئولین اجرای انتخابات مبنی بر آماده بودن زیرساخت‌های لازم در سامانه مشاهده می‌شود که در بعضی از شعب فرآیند رأی گیری با اخلال به جهت الکترونیکی مواجه می‌باشد

بسیاری از این تعلل‌ها به تأخیر در راه اندازی دستگاه احراز هویت مرتبط می‌شد که در این زمینه لازم است زیرساخت‌های لازم برای ارتباط گیری با مراکز مرتبط فراهم شده تا از تعلل در فرآیند الکترونیکی اخذ رأی و معطلی مردم و تأخیر در شروع فرآیند رأی گیری جلوگیری به عمل آید

از شعب مختلف اخذ رأی در سطح استان قم نیز خبر می‌رسد که بحمدالله میزان مشارکت مردم تا این ساعت از انتخابات مشارکت خوبی بوده و چنانچه فرآیند اخذ رأی بدون تعلل و تأخیر انجام شود این مشارکت سیر صعودی خواهد داشت که همت مسئولین اجرایی انتخابات را می‌طلبد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvqnw.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما