قم نيوز : استاندار قم با تبریک به منتخبان مردم در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، از تغییر وضعیت قم از نارنجی به زرد کرونایی خبر داد.
تبریک استاندار به منتخبان مردم/ بازگشت قم به منطقه زرد کرونایی
تبریک استاندار به منتخبان مردم/ بازگشت قم به منطقه زرد کرونایی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا بیان داشت: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارشی از وضعیت استان های مختلف در این باره داده شد.

وی با ابراز خرسندی از این که بر اساس این گزارش ها، استان قم به وضعیت زرد کرونایی رسیده است خاطر نشان کرد: در این باره باید از همه مردم تشکر کرد، چراکه در سایه رعایت پروتکل ها توسط آنان و همچنین تلاش و کوشش کادر بهداشت و درمان به این نقطه رسیده ایم.

استاندار قم سپس به رعایت پروتکل های بهداشتی در بحث برگزاری انتخابات توجه داد و گفت: خوشبختانه در کنار حضور پرشور مردم در انتخابات، شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی با نظارت مأموران بهداشت استان بوده ایم.

وی در ادامه با تبریک به منتخبین مردم در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستای استان و همچنین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان یادآور شد: باید گفت این حضور پُرشور مردم سبب خلق حماسه بزرگی شده که این مهم با راهنمایی ها و هدایت های مقام معظم رهبری و همچنین مراجع عظام تقلید و البته نخبگان سیاسی و اصحاب رسانه شکل گرفته است، چراکه آنان در گسترش فضای مشارکت مؤثر بودند.

سرمست با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: از همه افرادی که در خلق این حماسه کوشیدند تشکر می کنم.

وی با اشاره به اهمیت گسترش واکسیناسیون کرونا یادآور شد: مقدمه چینی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در دستور کار است، بویژه آن که با تداوم روند مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی می توانیم مجددا شاهد آموزش های حضوری در سطح کشور و استان باشیم.

استاندار قم با بیان این که تولید و توزیع واکسن تولید داخل و همچنین واردات و توزیع واکسن های خارجی به فاز جدیدی رسیده است تصریح کرد: واکسیناسیون گسترده در تابستان امسال در دستور کار است تا فضای قابل اطمینانی برای بازگشایی مدارس و مشاغل شکل گیرد.

وی همچنین به تداوم منع تردد شبانه خودروهای شخصی اشاره و اذعان کرد: شیوه نامه های مربوط به وضعیت جدید کرونایی استان یعنی وضعیت زرد ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyu9y.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما