?>?> قم نیوز - مرزهای اندیشه امامین انقلاب در گفتمان‌های دولتی تبیین شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرزهای اندیشه امامین انقلاب در گفتمان‌های دولتی تبیین شود

قم نیوز , 9 تير 1400 ساعت 14:16

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: باید مرز های اندیشه امام و رهبری در همه گفتمان های دولتی تبیین شود و جامعه باید آگاه شود و در انتخابات برترین و مفیدترین گفتمان را انتخاب کند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی سعیدی در همایش بصیرتی سیاسی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم که با حضور حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و سردار صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل منطقه، با موضوع تحلیل انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مسائل روز بین الملل در مصلی قدس برگزار شد، به بیان سخنانی درباره مسائل اساسی و چالش‌هایی که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تا کنون با آن‌ها روبه رو بوده است، پرداخت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: اولین مسئله اساسی که نظام اسلامی تا کنون از اول انقلاب با آن روبه رو بوده، بحث نفوذ تفکر لیبرال و سکولار غربی است. باید مرز‌های اندیشه امام و رهبری در همه گفتمان‌های دولتی تبیین شود و جامعه باید آگاه شود و در انتخابات برترین و مفیدترین گفتمان را انتخاب کند.

سعیدی افزود: دومین مسئله اساسی و مهم، قرار گرفتن مردم در تضاد منافع ملی و شخصی است، مردم نباید در قبال وصیت‌های امام راحل، دوگانه عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد:امام خمینی (ره) در وصیت مهم و حیاتی خود سه ویژگی فرموده‌اند؛ اول، پشتیبان ولایت فقیه بودن تا آسیبی به ممکلت نرسد. دوم، نسپردن کشور به دست دشمنان و نا اهلان و سوم اینکه آمریکا شیطان رجیم است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: در وصیت اول امام خمینی (ره)، مردم حقیقتا همراه و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، هم در جنگ هم در همه فتنه ها، مردم با همه وجود احساس می‌کنند که رهبری محور انسجام، وحدت، اقتدار و صلابت در برابر دشمنان است.

وی اضافه کرد: اما نسبت به وصیت دوم و سوم امام راحل، باید بیشتر تلاش کنیم و در جریانی مثل انتخابات منافع ملی را لحاظ کنیم و منافع شخصی را ترجیح ندهیم و همچنین باید تشخیص دهیم که وعده‌های نامزد‌های انتخاباتی با خط و مشی امام همخوانی دارد یا ندارد؛ مردم عزیز ایران باید همیشه منافع شخصی را در راستای منافع ملی ببینید و گرفتار تضاد بین منافع ملی و شخصی نشوند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ادامه داد: از دیگر مسائل مهم، روبه رویی نظام با یک دموکراسی باز و غیرکنترل شده است. در دنیا چنین دموکراسی وجود ندارد و امروزه با توجه به مشکلات و مسائل جامعه و همچنین تحریم‌ها و دشمنانی که داریم، این مدل دموکراسی در راستای براندازی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دموکراسی که عقل را جایگزین وحی کند، انسان را جایگزین خداوند قرار می‌دهد، باید اصلاح شود و این دموکراسی باید تغییر یابد.

سعیدی خطاب به بسیجیان مرکز اساتید و نخبگان حوزه علمیه گفت: باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ریزی کنید و ورود جدی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی داشته باشید.

وی در پایان در رابطه با انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: این انتخابات، سالم‌ترین انتخابات کشور بود؛ امسال همه دشمنان پای کار آمده بودند که انتخاباتی با شور حداقلی برگزار شود که با مدد الهی و حضور حماسی مردم عزیز ایران، ناامید و مایوس شدند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 98060

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/98060/مرزهای-اندیشه-امامین-انقلاب-گفتمان-های-دولتی-تبیین-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir