سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 98874
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است

قم نيوز : قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است، گفت: امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین ماموریت این نهاد است.
حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است
حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس این نهاد در سال ۱۳۵۹ و با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومیِ مردمی و غیر دولتی در عرصه‌های تبلیغی فعالیت دارد، گفت: امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین مأموریت مشخص شده این نهاد توسط امام خمینی (ره) بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برهه‌های مختلف با بسیج مردم و امکانات و ارگان‌ها در راستای هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و انقلابی حرکت کرده است، افزود: این نهاد تنها نهادی است که با حکم قانون حداقل ۲۵ دستگاه اجرایی تشکیل دهنده آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه خرد جمعی و هم افزایی در راستای پشتوانه امنیت ملی و به نمایش گذاشتن تجلی مردم با هرگونه امکانات از ظرفیت‌های این نهاد است، ادامه داد: از ابتدا تا به حال دستاوردهای زیادی داشته‌ایم و الحمدلله پشتوانه این دستاوردها مردم همیشه حاضر در صحنه ایران عزیز بوده‌اند.

لطفی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی و مدیریت مراسم‌های عمومی و ایام الله را بخشی دیگر از مأموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: ورود به مناسبت‌های مذهبی و ایام الله مختلف در کشور از نمونه فعالیت‌هایی است که با حضور مردم انقلابی در صحنه‌های مختلف پشتوانه امنیت ملی بوده است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در بیست و دوم بهمن ماه هر سال گفت: نظام معاند هر سال سعی در متفرق کردن مردم دارند؛ اما مردم با اخلاص و با ایمان هر سال حضور خود را باشکوه‌تر می‌کنند و در دیگر ایام‌الله نیز مثل روز قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و … مشتی محکم بر دهان آنها می‌کوبند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjcd1.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما