سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 98875

تاسیس مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی

قم نيوز : معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به تاسیس مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی گفت:به دلیل کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی تاسیس شد.
تاسیس مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی
تاسیس مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز علی حسینی پیش از ظهر سه شنبه گفت: از دستاوردهای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در سال‌های اخیر می‌توان به افزایش مشارکت دانشجویان، ارتقای روحیه خودباوری و عزت نفس در دانشجویان، مشارکت در گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه‌ها و افزایش تعامل با دانشگاه‌های استان و مراکز فرهنگی استان قم اشاره کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی به دلیل کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های اجتماعی در سطح جامعه شکل گرفت.

وی حضور معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در ۷ دانشگاه دولتی و نیز همکاری با سایر دانشگاه‌های استان را مهم دانست و افزود: افزایش تعامل و همکاری با دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگی، همکاری‌های مشترک در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی با دانشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی ملی و بین‌المللی و جشنواره‌های استانی و ملی همواره از اولویت‌های جهاد دانشگاهی بوده است.

حسینی ادامه داد: حضور در گروه‌های کاری، کارگروه‌ها، شوراهای مختلف و شوراهای فرهنگی استان قم باعث افزایش تعامل و همکاری‌های معاونت فرهنگی استان قم در بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی های جهاد دانشگاهی که همیشه در مسیر انقلاب اسلامی جهت حفظ و گسترش ارزش‌های والای نظام بوده است، گفت: همه باید در جهاد دانشگاهی تلاش کنیم تا همکاری بسیار نزدیکی با دولت منتخب آینده داشته باشیم و بتوانیم با طرح‌ها و برنامه‌های آینده معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی پاسخگوی نیازهای سطح جامعه باشیم.

وی افزود: از برنامه‌های آینده جهاد دانشگاهی می‌توان به توسعه ساختاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، راه‌اندازی پردیس فناوری صنایع خلاق فرهنگی، راه اندازی مرکز تخصصی نوآوری‌های اجتماعی، ایجاد باشگاه دانشجویان در دانشگاه‌های استان، افزایش سطح تعاملات و هم‌افزایی با کلیه دانشگاه‌ها و دستگاه‌های متولی فرهنگی و مؤسسات فرهنگی استان قم اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی قوی و ظرفیت‌های ساختاری، علمی، آموزشی و خدماتی این نهاد انقلابی در قم، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همیشه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به استان قم و حل مشکلات را دارد و امیدواریم در این زمینه مسئولان استان نیز با نگاه دقیق به این ظرفیت‌ها فضای مطلوب همکاری را فراهم کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgn79y.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما