چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 98878

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است

قم نيوز : بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: تمام شرایط در لیگ قبل عالی بود، یادم می‌آید که اول فصل به همه هم تیمی‌ها و رسانه‌ها گفته بودم که این تیم به واسطه یارگیری خوب و به موقع مدعی قهرمانی است.
تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است
تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است
به گزارش قم نیوز امیر قاسمی امروز با اشاره به قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: تیم خوبی جمع شده بود و یک جور همه خواستیم که این اتفاق بیافتد، هدف ما این بود که در نخستین سال حضور تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر، نهالی را بکاریم که خیلی زود به یک درخت پرثمر تبدیل شود و نه تنها برای ما بلکه برای آیندگان مفید باشیم که خدا را شکر همین هم شد.

وی تصریح کرد: واقعا برای این قهرمانی یکدل بودیم، از علی فرجی مدیر تیم تا مربیان و تک تک بازیکنان همه تلاش کردیم تا این نتیجه حاصل شود، از همان شروع مسابقات پیروزی در هر مسابقه برای ما مهم بود، البته این را هم بگویم که لیگ واقعا سختی بود، از یک طرف به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورد و از طرف دیگر اینکه دست‌کم چهار تیم در این لیگ مدعی بودند.

بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم اضافه کرد: شما به رده‌بندی نهایی لیگ برتر نگاه کنید، تیمی مانند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که سابقه زیادی دارد و همیشه از نظر مالی و تیمی جزو تیم‌های خوب بدمینتون ایران است، در این لیگ رتبه پائین جدول را کسب کرد، پس کار ما برای قهرمانی بسیار سخت و حائز اهمیت بود.

قاسمی در پایان راجع به رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بدمینتون و وضعیت تیم رعد پدافند هوایی قم برای این دوره از مسابقات گفت: امسال هم تیم خوبی جمع شده، نفرات جدیدی به تیم ما آماده و از بچه‌های پارسال هم اکثرا در تیم هستند، به نظر من امسال هم رعد پدافند هوایی قم جزو مدعیان است و دست مربی از نظر بازیکن باز است.

گفتنی است: لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی در فصل 1399 این رقابت‌ها با تغییراتی اندک با هدف دفاع از این عنوان به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjooeh.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما