پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 97725
منبع : قم نیوز

برخی مشارکت مردم در انتخابات 1400 را نمی‌پسندند اما چرا؟

قم نيوز : بر کسی پوشیده نیست که لایه‌هایی از فعالان سیاسی داخلی همسو با براندازان خارج نشین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بر نمی‌تابند و حتی از بیان علنی آن نیز ابایی ندارند اما چرا؟
برخی مشارکت مردم در انتخابات 1400 را نمی‌پسندند اما چرا؟
برخی مشارکت مردم در انتخابات 1400 را نمی‌پسندند اما چرا؟
به گزارش قم نیوز این روزها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها و در بین مردم، نبردی پر حرارت اما بدون نمود بیرونی در جریان است.

یک طرف این نبرد کسانی قرار دارند که از مردم می خواهند برای ایفای نقش در سرنوشت کشور خودشان، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت کنند و در طرف دیگر کسانی قرار دارند که همسو با براندازان خارج نشین، به دنبال کاستن از مشارکت مردم هستند.

مردم از دولت رنجیده‌اند اما حق تعیین سرنوشت را واگذار نمی‌کنند
طرفداران شرکت در انتخابات به طور سنتی حضور مردم را مایه قدرت و عظمت کشور می بینند و اگر چه مردم از بی تدبیری برخی مسوولان رنجیده و از عملکرد دولت در مدیریت اقتصاد کشور ناراحت هستند، اما به درستی از نقش مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خودشان سخن می گویند.

از سوی دیگر براندازان بر نقاط ضعف عملکرد دولت و پاره‌ای اشتباهات در برخورد با ملت دست گذاشته و با یادآوری مدام آن‌ها، به مرد می گویند نه تنها وضع بهتر نمی شود بلکه بدتر هم می شود.

این کار براندازان عجیب نیست و به قول رهبر معظم انقلاب، در کشورهای حامی این براندازان، اصولا نمی دانند صندوق رای چیست و انتخابات در آنها معنا ندارد لذا با هر کشوری که خلاف رویه آنها به آراء عمومی رجوع کند، مخالف هستند.

همسویی برخی فعالان سیاسی داخلی با براندازان خارج نشین
اما نکته عجیب انتخابات ریاست جمهوری 1400 این است که برخی از  فعالان سیاسی داخلی هم با براندازان همنوا شده و مردم را به عدم شرکت در انتخابات فرا می خوانند. این افراد که برخی اوقات از مطرح کردن حرف های خود در مجامع و رسانه ها نیز ابایی ندارند، به دو دلیل مشارکت بالای مردم را خطرناک می دانند.

این افراد به جای اندیشه برای سربلندی کلیت نظام جمهوری اسلامی، به دنبال رای آوردن نامزد مورد علاقه خود هستند و مشارکت عمومی را مانعی در تحقق این هدف می بینند. از سوی دیگر برخی از این افراد، در اصل نفوذی جریانات برانداز و صهیونیست‌ها بوده و به دنبال ایرانی ضعیف و حضور کمتر مردم در صحنه انتخابات هستند.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب، آراء مردم را امانتی نزد کارگزاران نظام دانسته و پذیرفتن نظر برآمده از صندوق رای مردم را لازم و ضروری می دانند.

مردم برای تعیین سرنوشت خود، همت کنند
به نظر می رسد مردم باید همتی دوباره از خود نشان داده و با حضور پرشور پای صندوق های رای و رای دادن به نامزدی که صلاح می دانند، جلوی براندازان خارجی و برخی بداندیشان داخلی بایستند و نشان دهند که حتی در صورت رنجیدگی خاطر از دولت، سرنوشت خود را، خود تعیین کرده و اجازه دخالت دیگران و صحنه‌آرایی آن‌ها را نمی دهند.

انتهای پیام / 105
 
https://qomnews.ir/vdcjiaeh.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما