شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 58367
منبع : افکارنیوز

ذوق زدگی صهیونیست‌ها از عملکرد آشوبگران علیه سردار سلیمانی!

قم نيوز : روزنامه رأی‌الیوم تصریح کرد: هدف از ایجاد ناآرامی در ایران، منحرف کردن اذهان از تحولات بیت‌المقدس است.
به گزارش قم نیوز نویسنده این روزنامه خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در باره مردم ایران توجهم را جلب کرد؛ اصلا ترامپ کی آزار و اذیت ملت‌ها را احساس و به آن توجه کرده است؟ آیا سلاح مرگبار او ملت ها و نسل ها را نابود نکرد؟ آیا هدف تحریم اقتصادی و تحریم های بانکی آمریکا در سال‌های گذشته، فشار بر مردم ایران نبود؟
ترامپ بار دیگر همانند پیشینیانش ثابت کرد از میزان درک و آگاهی مردم ایران اطلاع ندارد. آنها بارها تلاش کردند بین مردم و رهبران کشور شکاف ایجاد کنند اما موفق نشدند و تجربه این مسئله را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ثابت کرده است.
نویسنده این یادداشت درباره زمان وقوع این رویدادها در ایران نوشت هرگز معتقد نیستم وقوع این رویدادها در این برهه از زمان با پیروزی‌های محور مقاومت بر تروریسم و حامیان آن بی‌ارتباط است. محور مقاومت طرح منطقه‌ای آنها را به شکست کشاند و به تهدید واقعی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شد. در این جا به مواضع اسرائیل استناد می‌کنم که از برخی از خیزش‌های مشکوک در خیابان های ایران استقبال کرد.
علاوه بر این، معتقدم این رویدادها با مسئله قدس اشغالی و تصمیم ترامپ درباره آن درارتباط است زیرا هدف از رویدادهای امروز در ایران منحرف کردن توجهات از تحولات گذشته و آینده قدس و تلاش برای مجازات ایران به علت مواضع آشکارش در قبال طرح‌های مخرب آنها برای ملت‌ها و به طور خاص مسئله فلسطین است.
ایران که در سال ۲۰۰۹ با خردورزی رهبران و آگاهی مردم خود توانست بر فتنه چیره شود و سلامت خود را بازیابد، امروز نیز این رنج را پشت سر خواهد گذاشت. مردم در این بین حرف اول را می‌زنند. این مسئله را حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت. وی گفت میلیون‌ها نفر به خیابان ها خواهند آمد و با این فتنه مقابله خواهند کرد. مردم از حاکمیت و امنیت کشور پاسداری می‌کنند. این، ویژگی برجسته و وجه تمایز ایران از بسیاری از کشورهای جهان است که ادعای دموکراسی و آزادی دارند.
ایران ثابت کرده است از هر بحران داخلی یا خارجی که با آن مواجه می شود، قدرتمندتر از قبل خارج می شود.
در همین حال روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با استقبال از اغتشاش در ایران، از قول یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت بی‌ثباتی در داخل ایران، موجب سرگرمی در داخل می‌شود و برای اسرائیل حاشیه امنیت تولید می‌کند.
سیما شاین معاون پیشین امور راهبردی در شورای امنیت ملی اسرائیل با استقبال از شعارهای عناصر اغتشاشگر و با لحنی هیجان‌زده گفت: تظاهرکنندگان تصویر ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را آتش زدند. این، حضور ایران در سوریه و غزه و یمن و لبنان را پرهزینه می‌کند.
وی در عین حال گفت: من تغییری در راهبرد سپاه پاسداران نمی‌بینم چرا که آنها فکر می‌کنند رویکرد فعلی آنها، اقتضای منافع ملی ایران است.
یادآور می‌شود عناصر آشوبگر در سال 88 و در شیطنت‌های چند روز اخیر، شعارهای صهیونیستی مانند نه غزه، نه لبنان و سوریه را رها کن...
سر می‌دادند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciypaw.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما