کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید پوشک های مولفیکس را به ایران نیاز بسپارید

13 اسفند 1398 ساعت 8:00

به دلیل این که در ساعت هایی بسیار زیاد از عمر یک کودک، حساس ترین قسمت های بدن او با پوشک در تماس می باشد، پوشک بچه یکی از خریدهای همیشگی و مهم خانواده به حساب می آید و به طور قطع انتخاب یک پوشک مرغوب و در عین حال خرید پوشک ارزان یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها در زمان خرید پوشک بچه خواهد بود.


 ویژگی های پوشک خوب
برای انتخاب یک پوشک بچه ی مرغوب ابتدا باید با ویژگی های پوشک خوب آشنا شد و سپس با توجه به این ویژگی ها برای خرید برندی مناسب که دارای تمامی این خصوصیات می باشد، اقدام کرد، ذکر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که پس از رسیدن به برند مطلوب حتما باید خرید پوشک بچه را از فروشگاه هایی معتبر مانند فروشگاه ایران نیاز انجام داد، تا بتوان از اصالت برند و کیفیت جنسی که خریداری می شود، اطمینان کامل حاصل نمود، بنابراین خوب است که خانواده ها با چند نمونه از ویژگی هایی که پوشک بچه باید دارا باشد تا بتوان به آن پوشک بچه، عنوان پوشک خوب را داد، آشنا شوند.

قابلیت جذب بالا
هرچند که پوشک در طول شبانه روز همراه کودک است ولی به علت این که در طول روز به محض این که کودک پوشک خود را کثیف کند، مادران متوجه شده، کودک را شسته، پوشک او را تعویض می کنند، شاید مشکل حساسیت و یا سوختگی برای کودک پیش نیاید ولی در زمان خواب خانواده و کودک اگر پوشک دارای قابلیت جذبی بالا باشد، ادرار و یا مدفوع کودک را از بدنش جدا می کند و به لایه ی زیرین خود می برد، همین امر سبب می شود تا در طول شب از تماس ادرار و مدفوع به بدن کودک جلوگیری کرده، مانع ایجاد حساسیت و سوختگی در پوست حساس کودک شود، و خانواده ها تنها با خرید پوشک هایی که این قابلیت را دارا هستند مثل قیمت  پوشک مولفیکس  می توانند با خیالی آسوده شب هایی آرام داشته باشند.
خرید پوشک ارزان

ضد حساسیت بودن
برخی از پوشک ها نظیر پوشک مولفیکس  به علت دارا بودن عصاره ی آلوئه ورا به همراه بابونه از به وجود آمدن قرمزی پوست و خارش، اگزما و التهابات پوستی، ورم و هر نوع حساسیتی برای کودک پیشگیری می کنند، علاوه بر این خصوصیت ممتاز، عموما این نوع از پوشک ها ساخته شده از پنبه ی طبیعی بوده، هیچ نوع از انواع مواد شیمیایی حساسیت زا و مضر مانند پارابن، لاتکس و  ... را ندارند، و درست به همین دلیل است که با خرید پوشک مولفیکس از فروشگاه هایی نظیر فروشگاه ایران نیاز، هم سلامت کودک تأمین خواهد شد و هم به دلیل داشتن تخفیف هایی خاص و ویژه خرید پوشک ارزان هم برای خانواده ها میسر خواهد شد.

با کیفیت بودن چسب های پوشک
چسب های پوشک بچه اگر از کیفیت لازم برخوردار نبوده، دارای چسبندگی لازم نباشند، هنگام حرکت کودک و در زمان بغل گرفتن کودک باز شده، آلودگی را به بیرون پوشک و قسمت های مختلف بدن کودک منتقل می کند و در واقع در این صورت دیگر بود و نبود پوشک فرقی نخواهد داشت. علاوه بر این وقتی چسب ها محکم نباشند، پوشک درست به بدن کودک نمی چسبد و به شکلی سست روی بدن او قرار می گیرد و همین امر باعث بیرون ریختن محتویات پوشک می شود.

نوار‌های کشی و نرم پوشک
پوشک خوب پوشکی است که کودک در آن احساس راحتی کند، به کناره های پای کودک فشار وارد نکند، نوارهای کنار پای کودک نوار‌های کشی و نرم و دارای خاصیت کشسانی باشند تا کودک آزادانه حرکت کند و کناره های پای او حین حرکت کردن دچار ساییدگی و آسیب نشود، که خوشبختانه بسیاری از پوشک ها ازجمله پوشک مولفیکس این قابلیت مفید را دارا می باشد و مانع از انجام حرکات آزادانه ی کودک نمی شود.

نکته ی آخر
حتما در هنگام خرید پوشک بچه سایز مناسب باید انتخاب شود و پوشک کاملا اندازه ی کودک باشد تا علاوه بر راحت بودن کودک، به دلیل بزرگ بودن، محتویات آن به بیرون نریزد و یا به علت کوچک بودن پوشک، کودک را معذب نکرده، به پاهای او فشار وارد نکند.
منبع فروشگاه ایران نیاز
 


کد مطلب: 86365

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/report/86365/خرید-پوشک-های-مولفیکس-ایران-نیاز-بسپارید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir