> اولین همایش کشوری نظارت بر رفتار خودروها + تصویر - تصاوير بزرگ | قم نیوز
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 63975

اولین همایش کشوری نظارت بر رفتار خودروها + تصویر

قم نيوز : اولین همایش کشوری فعالان طرح ناظر یک، ویژه نظارت بر رفتار خودروها امروز در قم برگزار شد.
به گزارش قم نیوز عصر امروز همایش فعالان طرح ناظر ۱ در سالن مرکز همایش فاطمه الزهرای قم با حضور مسئولان استان قم برگزار گردید.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین بیک زاده جانشین دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان قم با تشریح طرح ناظر ۱ به ویژگیهای آمرین به معروف در مواجه با منکرات و تخلفات اجتماعی پرداخت.

حجت الاسلام بیک زاده با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر با تجسس فرق دارد، ملاک را در امربه معروف گناه علنی دانست و اظهار داشت: زندگی خصوصی مردم که در مرئی و منظر عموم مردم نمی باشد، جزء مصادیق امربه معروف نبوده و آمران به معروف و ناهیان از منکر در صورت مشاهده منکرات تذکر لسانی می دهند و در صورت ارتکاب تخلف همچون آلودگی صوتی، مزاحمت خیابانی، بدحجابی بانوان داخل خودرو و روزه خواری توسط خودروها، ناظرین با ارسال مشخصات خودروی متخلف به سامانه پلیس موجب اصلاح ناهنجاری‌های اخلاقی خواهند شد.

ناظرین، عیون پلیس و دستگاه قضایی هستند
جانشین دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان قم عملکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان را خوب ارزیابی کرده و ناظرین را عیون پلیس و دستگاه قضایی معرفی نمود.

سرهنگ درویشی جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم نیز مسئولیت ناظرین را بسیار حساس و خطیر اعلام کرد و بیان داشت: عملکرد دقیق ناظرین باعث کاهش آسیب های اجتماعی شده و منکرات علنی جامعه از بین خواهد رفت.

مدیر انتظامی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان قم با اشاره به حمایت دستگاه قضایی و انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این حمایت را ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی دانست و استمرار و جدیت در اجرای طرح ناظر را خواسته ی نیروی انتظامی بیان نمود.

با اجرای طرح ناظرین در حدود ۳۰۰ نفر از ناظرین ، رفتار خودروهای متخلف را زیر نظر داشته و با ناهنجاران اجتماعی توسط پلیس برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjihem.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما