دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 27335
دبیر هیئت کاراته استان قمعنوان کرد

هیئت کاراته قم سرپرست ندارد/ وضعیت نامشخص تیم بانوان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کاراته قم از حضور تیم کاراته آذرخودروی قم در سوپر لیگ کاراته کشور خبر داد و گفت: حضور تیم کاراته شیر ژال قم در لیگ بر‌تر بانوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
هیئت کاراته قم سرپرست ندارد/ وضعیت نامشخص تیم بانوان قم
علیرضا برخورداری در گفت‌و‌گو با قم نیوز، اظهار کرد: تیم کاراته آذرخودروی قم امسال نیز در سوپرلیگ کاراته کشور شرکت می‌کند و نامه اعلام آمادگی این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ به فدراسیون کاراته ارسال شده است.

وی افزود: قرارداد اعضای تیم آذرخودرو هنوز در هیئت کاراته قم ثبت نشده است و کارته کا‌ها و اعضای کادر فنی تیم پس از ثبت قرارداد در هیئت کاراته می‌توانند قراردادشان را در فدراسیون هم ثبت کنند.

دبیر هیئت کاراته قم گفت: آذرخودرو فصل گذشته در نخستین حضورش در سوپرلیگ نایب قهرمان شد و امسال برای دومین سال متوالی در این مسابقات شرکت می‌کند و به دنبال کسب نخستین قهرمانی در این مسابقات است.

برخورداری درباره حضور تیم کاراته شیر ژال قم در لیگ بانوان بیان کرد: تیم شیر ژال در قرعه کشی لیگ بر‌تر بانوان شرکت داده شده و این تیم قرار بود در لیگ جوانان کاراته کشور هم شرکت کند و حتی اعلام آمادگی هم کرد اما در ‌‌نهایت در مسابقات حضور پیدا نکرد.

وی عنوان کرد: تیم کاراته شیر ژال هنوز با هیئت کاراته تعاملی برای حضور در فصل جدید نداشته و قراردادی را برای ثبت به هیئت کاراته تحویل نداده است در حالی ما سال گذشته هم همین مشکل را داشتیم و این تیم به صورت مستقل اقدام به حضور در مسابقات کرد در حالی که قرارداد این نفرات رسمیتی نداشت و در چنین شرایطی ما نمی‌توانیم پاسخگوی کاراته کایی باشیم که پولش را نگرفته است.

دبیر هیئت کاراته قم تصریح کرد: نام بسیاری از تیم‌ها در زمان قرعه کشی وجود دارد اما تا زمانی که هفته نخست لیگ برگزار نشود نمی‌توان اطمینان داشت شیر ژال یا هر تیم دیگری در لیگ شرکت می‌کند یا خیر اما موضع هیئت این است که حضور هر تیمی در مسابقات کشوری باید از کانال هیئت کاراته صورت بگیرد و این عرف و قانون حاکم بر مسابقات است.

برخورداری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت ریاست هیئت کاراته قم اشاره و خاطرنشان کرد: هیئت کاراته قم در حال حاضر سرپرستی ندارد و هر زمان که سرپرست آن مشخص شود معمولا ۳ ماه بعد انتخابات ریاست آن هم برگزار می‌شود و در مورد وضعیت سرپرستی قرار است جلساتی با مدیر کل ورزش و جوانان قم داشته باشیم تا تکلیف هیئت کاراته مشخص شود.
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما