دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 29390
معاون آموزش و پرورش قم:

۶ هزار دانش آموز قمی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم از بازدید ۶ هزار دانش آموز قمی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: از ۱۵ اسفند، اعزام دانش آموزی به اتمام رسید.
۶ هزار دانش آموز قمی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای با اشاره به اتمام اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اعزام دانش آموزان از آبان ماه آغاز و تا ۱۵ اسفند ادامه داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌ و پرورش قم با اشاره به اینکه در ایام نوروز دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام نمی‌شود،افزود: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز ویژه دانشجویان و خانواده‌ها است بنابراین در ایام نوروز اعزام دانش‌آموزان انجام نمی‌شود.

وی با اعلام اعزام دو مرحله‌ای دانش آموزان به مناطق عملیاتی تصریح کرد: در آبان و آذر ۴ هزار دانش‌آموز قمی از مناطق عملیاتی بازدید کردند و در بهمن ماه نیز ۲ هزار نفر دیگر از دانش‌آموزان از این مناطق بازدید کردند.

حمزه‌ای با اشاره به علت اجرای دو مرحله‌ای اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی عنوان کرد: همزمانی ایام اربعین سالار شهیدان و امتحانات دانش‌آموزان سبب شد تا از ادامه این اردو‌ها صرفه نظر کنیم و مرحله دوم اعزام از ۱۶ بهمن ماه شروع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌ و پرورش قم با اشاره به مناطق مورد بازدید دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی شلمچه، فتح المبین، هویزه، خرمشهر و اروندکنار بازدید کردند و در پادگان‌های شهید زین‌الدین و شهید حبیب‌اللهی مستقر شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccx1qi.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما