دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 29452
معاون استاندار قم:

ظرفیت مساجد وحسینیه‌‌‌ها مشکل اسکان زائران قم را برطرف می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم گفت: علاوه بر دانشگاه‌ها که قرار است امسال از ظرفیت آنها برای اسکان زائران استفاده کنیم، از ظرفیت برخی حسینیه‌ها و مساجد نیز استفاده می‌کنیم.
ظرفیت مساجد وحسینیه‌‌‌ها مشکل اسکان زائران قم را برطرف می‌کند
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت استقبال از زائران استان قم در عید نوروز اظهار داشت: براساس دستور استاندار قم چهار جلسه از جلسات ستاد تسهیلات زائران استان برگزار شد و سعی می‌کنیم با استفاده از تجربه‌های سال گذشته نقاط ضعف را بر طرف کنیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم افزود: کمیته‌های ده گانه آمادگی کاملی جهت تامین امکانات، بازرسی، نظارت و اسکان زائران را دارند که مهم‌ترین کاری که کمیته‌‌ها در زمینه اسکان انجام دادند علاوه برمیراث فرهنگی و آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها هم به کمک اسکان استان آمده‌اند و ظرفیت خوابگاه‌ها را در اختیار کمیته اسکان قرار می‌دهند تا زائران و مسافران با کمبود اسکان مواجه نشوند.

عالی‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت رفع مشکل اسکان زائران بیان کرد: نوروز امسال علاوه بر دانشگاه‌ها که قرار است از ظرفیت آن‌ها برای اسکان زائران استفاده کنیم از ظرفیت برخی حسینیه‌ها و مساجدی که امکان اسکان زائران را دارند هم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: آنچه که در چهار جلسه ستاد تسهیلات زائران بیان شد عهد و پیمانی بود تا همه دستگاه‌های قم جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران نوروزی داشته باشند و رضایتمندی خدا و مسافران را جلب کنند و بهار و نوروز فاطمی مناسبی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم اظهار داشت: در حوزه ترافیک کار ویژه‌ای انجام شده است چون حجم مسافران که برای عید نوروز به استان قم سفر می‌کنند بسیار قابل توجه است، یک ساعت اختلال در کار ترافیکی ما سبب ترافیک شدید در شهر می‌شود بنابراین کمیته‌ها با جدیت هر آنچه که سبب تسهیل رفت و آمد می‌شود را در دستور کار خویش قرار داده‌اند و پلیس راه و استانداری و نیروی انتظامی نظارت جدی به حمل و نقل و ترافیک استان قم در ایام نوروز دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5ab5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما