چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 29475
مدیرکل جهاد کشاورزی قم:

غرفه‌های تنظیم بازار میوه و مرغ نوروزی در قم دایر شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل جهاد کشاورزی قم از برپایی غرفه‌های تنظیم بازار مرغ و میوه ویژه نوروز خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ تن میوه و ۴۰ تن مرغ روز گذشته در استان توزیع شد.
غرفه‌های تنظیم بازار میوه و مرغ نوروزی در قم دایر شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی با اشاره به توزیع میوه شب عید در بازارهای قم اظهار داشت: از روز گذشته غرفه‌های توزیع میوه شب عید دایر شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مدیرکل جهاد کشاورزی قم بابیان توزیع گسترده میوه شب عید در غرفه‌ها افزود: روز گذشته ۷۰ تن میوه توزیع شد و امروز نیز بیش از ۴۰ تن میوه نوروزی توزیع می‌شود.

وی با بیان قیمت میوه نوروزی تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس قانون مصوبه شورای تنظیم بازار هرکیلو پرتغال به قیمت ۳ هزار تومان و هر کیلو سیب نیز به قیمت ۲هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

طلایی با اشاره به ذخیره مطلوب میوه در سردخانه‌های استان تاکید کرد: درحال حاضر بیش از ۸۰ تن میوه در سردخانه‌های استان موجود است و بر اساس پیش بینی‌ها مردم با کمبود میوه شب عید مواجه نمی‌شوند.

مدیرکل جهاد کشاورزی قم از توزیع گسترده مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: از ۱۵ روز گذشته کار توزیع مرغ در قم آغاز شده و روز گذشته نیز بیش از ۴۰ تن مرغ در استان توزیع شد.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب مرغ منجمد توزیع شده خاطرنشان کرد: این توزیع براساس نظارت دامپزشکی انجام شده است و مرغ‌های توزیع شده دارای تاریخ اعتبار طولانی و کیفیت مطلوب هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgnt9x.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما