يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 29599
مدیرکل اوقاف قم:

نمایشگاه فرهنگی «چرا من با حجاب شدم» در بقاع متبرکه قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: نمایشگاه ابتکاری «چرا من با حجاب شدم» با مصاحبه از ۲۰ نفر از بانوان آمریکایی و سایر کشورهای جهان که به دین اسلام تشرف یافته‌اند در بقاع متبرکه قم برپا شد.
نمایشگاه فرهنگی «چرا من با حجاب شدم» در بقاع متبرکه قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به اینکه برنامه‌های نوروزی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم با طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ در حال برگزاری است، اظهار داشت: این تعداد افراد در ۹۴ بقعه متبرکه و امامزادگان استان اسکان شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه در بخش‌های تابعه استان برای پذیرایی و اسکان زائران تجهیز شده است.

وی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری گفت: در استان قم و بخش‌های تابع حدود یک هزار نفر از خادمان و مبلغان اعزامی طرح آرامش بهاری و ۸۰۰ نفر برنامه‌های خیمه‌های معرفت را اجرا می‌کنند.

حسینی مقدم افزود: ۲۶ خیمه معرفت در مباحث مختلف از جمله احکام و تصحیح نماز، چند رسانه‌ای، مشاوره، عفاف و حجاب، قرآن بخوان و جایزه بگیر، فرهنگ انتظار و محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم در حال برپایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم تصریح کرد: در این طرح بیش از یک صد هزار بروشور معرفی امامزادگان و نقشه استان قم و ۱۰ هزار سی دی مباحث فرهنگی و معرفی مقابر و بقاع متبرکه در حال توزیع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: نمایشگاه ابتکاری «چرا من با حجاب شدم» با مصاحبه از ۲۰ نفر از بانوان آمریکایی و سایر کشورهای جهان که به دین اسلام تشرف یافته‌اند در بقاع متبرکه برپا شد.

حسینی مقدم با اشاره به طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان گفت: این طرح همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در ۱۰ بقعه شاخص با برگزاری مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) اجرا شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnk0x.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما