دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 29624
رئیس هیئت کشتی استان قم مطرح کرد

مدال طلای نوجوانان آسیا در انتظار فرنگی کار قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار قم مدال برنز کسب شده در مسابقات نوجوانان آسیا را به نشان طلای مسابقات قهرمانی قاره کهن تبدیل خواهد کرد.
مدال طلای نوجوانان آسیا در انتظار فرنگی کار قم
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: مهدی ابراهیمی نخستین فرنگی کار استان قم است که با سابقه چند مقام نخست و عنوان قهرمانی کشور و همچنین به دست آوردن مدال از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا مدعی کسب مدال از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا است.

وی افزود: مهدی ابراهیمی در رقابت‌های سال ۲۰۱۳ قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان بود و توانست با کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌ها یکی از موفقیت‌های مهم کشتی قم در آن سال را رقم بزند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا آخرین دوره حضور ابراهیمی در رده سنی نوجوانان بود و بعد از آن نماینده کشتی فرنگی قم به رده سنی جوانان آمد و از آن زمان مرتب در اردوی تیم ملی جوانان کشور دارد.

وی یادآور شد: ابراهیمی در رده سنی جوانان قهرمانی کشور را به دست آورده است و دارنده مدال طلای ایران در وزن ۷۶ کیلوگرم محسوب می‌شود و حالا امیدواریم که به عنوان نفر نخست این وزن در مسابقات سال ۱۳۹۳ کشتی فرنگی کشور بتواند به مدال طلای آسیا دست یابد.

حلوایی اظهار داشت: دیگر فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان مهدی مرادحاصلی است که بعد از همراهی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۳ نوجوانان آسیا اکنون در رده سنی جوانان عضو تیم ملی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرادحاصلی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۳ یکی از اعضای تیم ملی کشتی ایران بود و در وزن ۵۵ کیلوگرم به میدان رفت اما در پایان بدون کسب عنوان به کار خود خاتمه داد تا انگیزه بالایی برای درخشش در تیم ملی جوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور ۲ فرنگی کار قم در جریان است، افزود: با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم از روز پنجم فروردین ماه برپا شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این اردو در خانه کشتی شماره ۲ تهران به انجام می‌رسد، افزود: اسامی نفرات دعوت شده به اردو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی اعلام شد که ملی‌پوشان در اردیبهشت ماه به مسابقات آسیایی خواهند رفت.

وی همچنین از برگزاری این اردو تا روز شانزدهم فروردین ماه ۹۴ خبر داد و بیان کرد: تمرینات ملی‌پوشان در حالی ادامه خواهد داشت که در میان افراد دعوت شده نام ۲ کشتی گیر خوش‌آتیه قم در اوزان ۵۵ و ۷۵ کیلوگرم به جمع ملی‌پوشان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc0eqi.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما