سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 29705
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه قسمتی از بودجه این فصل صبا در پرداخت بدهی‌های فصول گذشته صرف شد، گفت: تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند.
تخصیص درآمد حق پخش تلویزیونی بخشی از مشکلات صبا را حل می‌کند
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: صبا همانند همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارد که بخشی از این مشکلات مالی مربوط به گذشته است و قسمتی از بودجه امسال باشگاه و منابع مالی جذب شده در این فصل به پرداخت مطالبات بازیکنان از فصول قبل اختصاص یافت.

وی افزود: بدهی مربوط به فصول گذشته، مبلغ قابل توجهی بود و شاید اگر آن مبالغ به جای هزینه شدن برای پرداخت بدهی، در تیم این فصل صبا هزینه می‌شد، هرگز با مشکلاتی که امسال داشتیم، برخورد نمی‌کردیم و ۸۰ درصد پرداخت‌هایمان را تاکنون انجام داده بودیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: به بازیکنانمان قول داده بودیم که ۲۰ درصد مبالغ قراردادشان را تا شب عید، پرداخت کنیم که به دلیل مشکلات اداری این پرداخت با توقف روبه‌رو شد و در نهایت در تاریخ ۷ فروردین ماه، ۱۰ درصد پرداخت کردیم و تا پایان فروردین ۱۰ درصد دیگر به آن‌ها پرداخت کنیم که مجموع پرداختی ما حدود ۵۰ درصد می‌شود.

جهان بینی بیان کرد: سازمان لیگ در ابتدای فصل قول داده بود از منابع درآمدی همانند تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی، مبالغی در حدود ۴۰ درصد هزینه‌های باشگاه‌ها را پرداخت کند که هنوز از آن بخش چیزی دست ما را نگرفته است.

وی عنوان کرد: طبیعی است که اگر این اتفاق رخ دهد و بر اساس قولی که رئیس سازمان لیگ و همکارانشان داده‌اند این مبالغ زود‌تر در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد، می‌توانیم حتی ۲۰ درصد دیگر را به‌زودی به بازیکنانمان پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: در بازی‌های گذشته مثل بازی با پدیده یا تراکتورسازی، بازیکنان ما شایستگی پیروزی را داشتند اما اتفاقاتی افتاد که از پیروزی دور ماندیم و تیم ما تیم جوان و با انگیزه‌ای است که شایستگی آن حضور در رده‌های بالا‌تر لیگ است.

جهان بینی خاطرنشان کرد: در صورتی که برخی اشتباهات داوری یا بداقبالی ما نبود باید حالا در جمع ۵ تیم بر‌تر لیگ قرار داشتیم اما در هر صورت تلاش بازیکنان و کادر فنی تاکنون شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccpmqi.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما