چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 29734
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم:

فیلم پلیسی "ناجی" در قم تولید شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از ساخت فیلم ناجی به تهیه‌کنندگی این معاونت، با موضوع پیشگیری از سرقت اماکن و اقدام به زوگیری در استان قم خبر داد.
فیلم پلیسی "ناجی" در قم تولید شد
به گزارش قم نیوز، احمد صادقی اظهار داشت: رسانه و تولیدات تصویری با موضوع پیشگیری از سرقت می‌تواند بر فرهنگ مردم تاثیرگذار باشد که به همین منظور معاونت اجتماعی با همکاری هنرمندان عرصه فیلمسازی استان قم ساخت فیلم‌های آموزشی پیشگیری از سرقت و دیگر معضلات اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به ساخت فیلم ناجی افزود: پس از فیلم‌های عبرت، گدای میلیونر، رویای شیرین، قول پدر، روز بی‌پایان، کودکان ما، غفلت و آن شب با کارگردانی محسن علی‌پور و نویسندگی مهدی مرادی جمکرانی، فیلم آموزشی ناجی نیز با محوریت پیشگیری از معضلات اجتماعی تولید شده و از صدا و سیمای استان قم پخش خواهد شد.

نویسنده فیلم ناجی عنوان کرد: نگارش فیلمنامه (گشت شبانه) با موضوع مواد مخدر و دستگیری عاملان توزیع آن به پایان رسیده و برای ساخت در سال جدید آماده می‌شود.

وی افزود: از عوامل ساخت فیلم ناجی می‌توان به علی دزفولی تصویربردار و تدوینگر، مصطفی علایی بازیگردان، وحید فتاحی‌منش مدیر تولید، مهدی حسین‌پور صدابردار، حسین علیزاده مدیر صحنه و حبیب نوروزی‌پور گریمور اشاره کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین در این فیلم حسین یزدی، محسن علی‌پور، محمدصادق بداغی، عباس محمدی، مریم یزدانی، حسین علیزاده و مجید پناهی به ایفای نقش می‌پردازند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم در پایان گفت: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت و آسایش مردم به هیچ عنوان در برابر عواملی که تهدید یا هنجارشکنی را در سطح شهر یا جامعه برای مردم ایجاد می‌کنند کوتاه نخواهند آمد و برخورد قاطع و جدی را با آنها خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما