سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 30181
حجت الاسلام ذوالنور:

حمله آل سعود به یمن جنگ نیابتی آمریکا جهت مقابله با بیداری اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مقاومت ملت یمن در برابر آل سعود گفت: کشور عربستان خود به تنهایی جرات حمله به کشور یمن را ندارد بلکه یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا را در جهت مقابله با موج بیداری اسلامی انجام می‌دهد.
حمله آل سعود به یمن جنگ نیابتی آمریکا جهت مقابله با بیداری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به حمله دولت آل سعود به ملت مظلوم یمن و سکوت مجامع بین المللی اظهار داشت: مجامع بین الملل سکوت نکردند بلکه بلند‌ترین فریاد‌ها را به نفع دولت آل سعود و علیه ملت مظلوم یمن می‌زنند که صدور قطعنامه تحریمی علیه ملت یمن در سازمان ملل بلند‌ترین فریاد علیه ملت مظلوم یمن است.

کار‌شناس مسائل سیاسی افزود: نظام سلطه در ماجرای یمن هماهنگ با ظالم در مقابله با ملت یمن اقدام می‌کند و دولت آمریکا نیز با حمایت علنی از دولت آل سعود در پی توقف رشد بیداری اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در جهان بیان کرد: رشد و نفوذ بیداری اسلامی در دنیا به ضرر نظام سلطه و منافع نامشروع آن‌ها است و در این راستا با بیداری اسلامی برخورد شدیدی کردند و نمی‌خواهند در کشورهایی نظیر یمن، لیبی، تونس، عربستان این بیداری اتفاق بیفتد.

کار‌شناس مسائل سیاسی عنوان کرد: نظام سلطه با اقدامات خویش در کشور عربستان از نفوذ و رشد بیداری اسلامی جلوگیری کرد و در برخی کشور‌ها همانند یمن از سرکوب استفاده کرد ضمن اینکه تلاش می‌کند که انقلاب‌های مردمی منطقه به نتیجه نرسد ودر مسیر بیداری اسلامی کشورهای منطقه انحراف ایجاد کند.

وی با اشاره به مقاومت ملت یمن در برابر آل سعود تصریح کرد: نظام سلطه و استکبار تاکنون در مسئله کشور یمن موفق نشده و نتوانسته از بیداری اسلامی ایجاد شده در این کشور جلوگیری کنند و آمریکا در حقیقت از عربستان حمایت نمی‌کند بلکه جنگ خود را به صورت نیابتی از طریق عربستان پیگیری می‌کند.

ذوالنور اظهار داشت: کشور عربستان خود به تنهایی جرات حمله به کشور یمن را ندارد بلکه یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا را در جهت مقابله با موج بیداری اسلامی انجام می‌دهد.

کار‌شناس مسائل سیاسی بیان کرد: نظام سلطه از گذشته در برابر بیداری ملت‌ها ایستادگی می‌کرد و امروز هم در همین راستا اقدام می‌کند ولی کار از دست آن‌ها خارج شده و ملت‌های مسلمان دنیا جنگ عربستان در یمن را قرینه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می‌دانند.

وی عنوان کرد: کودک کشی و کشتن مردم بی‌گناه یمن و تخریب مناطق مسکونی توسط عربستان انزجار و تنفر ملت‌ها از دولت آل سعودکه ریشه یهودی دارد را در پی داشته است.

ذوالنوربا بیان اینکه دولت آل سعود هزینه زیادی جهت مقابله با ملت یمن انجام داده است تصریح کرد: خلبانان اردنی و اسرائیلی و غربی بابت شلیک هر بمب بر سر ملت یمن۳۰ هزار دلار از حکومت آل سعودی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان نسبت به دولت آل سعود انزجار دارند اظهارداشت: حمله رژیم سعودی به ملت یمن تداعی کننده حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه است و انزجار به رژیم صهیونیست و حامیان وی که نظام سلطه و آمریکا روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccssq1.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما